Vielä kerran siitä minun juhlavaate ongelmasta (kuva)

Sanokaas nyt rehellisesti mielipiteenne, kumman tyylistä vaatetusta lähden kaupasta etsimään:

Housuasu:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3555921.jpg

Hame tai mekko:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3555929.jpg

Ja HUOM! Nämä kuvissa olevat ei ole juhlavaatteita, joten pelkästä vaatetyylistä kysyn mielipidettä, en näistä ko vaatteista!
 
vieras
Millaiset juhlat kyseessä? Itse tykkään aina juhliin pukeutua hameeseen tai mekkoon, koska niitä tulee pidettyä harvemmin eli vastaan hame/mekko. Sulla on kuitenkin sutjakka kroppa ja kivat jalat niin voi näytellä.
 
ööö
hmm... näytit hyvältä kummassakin, mutta sanoisin, että housuasu. tai riippuu tietty juhlistakin, onko se sitten tarpeeks juhlava. sulle vois sopia pitkä mekkokin! näin kaupoissa aika kivoja uutuuksia ja itselle ei tod. sovi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
hmm... näytit hyvältä kummassakin, mutta sanoisin, että housuasu. tai riippuu tietty juhlistakin, onko se sitten tarpeeks juhlava. sulle vois sopia pitkä mekkokin! näin kaupoissa aika kivoja uutuuksia ja itselle ei tod. sovi.
Pitkän mekon haluaisin, mutta enpä ole sopivaa löytänyt mistään :/ Ja pitkällä tarkoitan ihan nilkkapituista mekkoa =)
 
ööö
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
hmm... näytit hyvältä kummassakin, mutta sanoisin, että housuasu. tai riippuu tietty juhlistakin, onko se sitten tarpeeks juhlava. sulle vois sopia pitkä mekkokin! näin kaupoissa aika kivoja uutuuksia ja itselle ei tod. sovi.
Pitkän mekon haluaisin, mutta enpä ole sopivaa löytänyt mistään :/ Ja pitkällä tarkoitan ihan nilkkapituista mekkoa =)
mä näin joskus zarassa aika ihania. en tiiä, onko sitten sun tyylistä ja juhlien tyylistä. vai pitäiskö olla ihan iltapuku tyyppinen...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
hmm... näytit hyvältä kummassakin, mutta sanoisin, että housuasu. tai riippuu tietty juhlistakin, onko se sitten tarpeeks juhlava. sulle vois sopia pitkä mekkokin! näin kaupoissa aika kivoja uutuuksia ja itselle ei tod. sovi.
Pitkän mekon haluaisin, mutta enpä ole sopivaa löytänyt mistään :/ Ja pitkällä tarkoitan ihan nilkkapituista mekkoa =)
mä näin joskus zarassa aika ihania. en tiiä, onko sitten sun tyylistä ja juhlien tyylistä. vai pitäiskö olla ihan iltapuku tyyppinen...?
Ei tartte olla iltapuku, onnkes =) Mutta eipä täällä korvessa ole Zaraa tai paljon muitakaan vaatekauppoja :/
 
ööö
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
hmm... näytit hyvältä kummassakin, mutta sanoisin, että housuasu. tai riippuu tietty juhlistakin, onko se sitten tarpeeks juhlava. sulle vois sopia pitkä mekkokin! näin kaupoissa aika kivoja uutuuksia ja itselle ei tod. sovi.
Pitkän mekon haluaisin, mutta enpä ole sopivaa löytänyt mistään :/ Ja pitkällä tarkoitan ihan nilkkapituista mekkoa =)
mä näin joskus zarassa aika ihania. en tiiä, onko sitten sun tyylistä ja juhlien tyylistä. vai pitäiskö olla ihan iltapuku tyyppinen...?
Ei tartte olla iltapuku, onnkes =) Mutta eipä täällä korvessa ole Zaraa tai paljon muitakaan vaatekauppoja :/
no voi harmi. et sitten pääse varmaan käymään ennen juhlia muualla ostoksilla...? osaisko joku sun tuttu tai itse ommella jotain? sais ainaki mieleisen. ehkä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Sitä, missä itse viihdyt ja tunnet olosi upeaksi. :D
Sitten varmaan pitäs jättää koko juhlat väliin :/ Hameen mä tahtosin niin kovasti laittaa, mutta mutta.. Housujen ostamistakin inhoan, koska kaikissa on mulle 20 cm liikaa lahjetta, niin eipä niistä sovittaessa kunnon kuvaa saa :/
 
?
Pitääkö se tässä ja nyt päättää? Molemmat sopii sulle, joten mene kauppaan, valkkaa hyvät vermeet ja se on siinä. Kummasta tykkäät itse enemmän? Minkä tyyppinen juhla on kyseessä? Jne.
 
Bannitar
Sinuna hankkisin hyvinistuvat , tarpeeksi pitkillä lahkeilla varustetut pitkät housut, jotka korostaisivat hoikkia jalkojasi. Lisäksi sitten tilaisuudesta riippuen muotoonleikattu, tiukka paitapusero tai tyylikäs, tiukka jakku.

Niilläpä sitten voi osallistu ajuhlaan kuin juhlaan. Voisit hankkia vaikka sekä paidan että jakun!
 
peesi
Alkuperäinen kirjoittaja Bannitar:
Sinuna hankkisin hyvinistuvat , tarpeeksi pitkillä lahkeilla varustetut pitkät housut, jotka korostaisivat hoikkia jalkojasi. Lisäksi sitten tilaisuudesta riippuen muotoonleikattu, tiukka paitapusero tai tyylikäs, tiukka jakku.

Niilläpä sitten voi osallistu ajuhlaan kuin juhlaan. Voisit hankkia vaikka sekä paidan että jakun!
samaa mieltä!Anteeksi mutta aika miehekkäältä näytät tuossa hamekuvassa...onko sinulle leveät hartiat ja kapea lantio vai oliko se jotain harhaa. Mutta housuasu tarpeeksi pitkillä lahkeilla.
 

Yhteistyössä