Vielä tarjoiluapua :)

14.07.2007
696
0
16
Eli aikuisille voileipäkakku, keksejä, voitaikinakierteitä ja täytekakku.

Lapsille toasteja, keksejä ja MITÄ?? Kumpi menee paremmin, suolainen vai makea? :/

Kyseessä siis mun ja miehen yhteissynttärikahvit B)

Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:
Coctailtikkuja lihapullilla, juustolla, nakeilla ja jollain tuoreella. Menee aina kaupaksi ja voishan siihen karkkiakin kipollisen laittaa.

Tämä hyvä idea. Kiitos :flower: Eipä käynyt mielessäkään...
Eli jos laitan lihapullia, nakkeja ja vaik viinirypäleitä (meidän lasten herkkua) niin olisko se hyvä?
Ja sitten ihan karkkia vaan... :whistle:

Kannattaa laittaa ne coctailtikku-"vartaat" sellaseen puolikkaseen vesimeloniin, ihan ku siilillä olis piikit. On näyttävän näköinen!
Miusta oli kiva idea laittaa vaahtokarkkeja,et pujottaa ne lankaan renkaaksi. Siis niinku sellanen koru... Sit on uutuustuote nuo vanilja-maissinaksut, voiko maistua pienille?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
eikös ne voi syödä samaa kuin aikuiset?

Niinpä, mitä sitä erikseen lapsille jos aikuisillekin on keksejä ja kakkuja? Tee poppareita.

Koska mä tiedän, että nämä lapset ei tykkää voileipäkakusta ja toiseksi haluan sen säästyvän aikuisvieraille, joita kuitenkin tulee 20 :)
Haluan muksuille sellaista syötävää mistä he todella tykkäävät, että jäis mahd. vähän syömättä *kokemusta on...*

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Laita kahdenlaisia coctail-tikkuja.
Toisiin nakkia, juustoa ja viinirypäle ja toisiin lihapulla, juusto ja kirsikkatomaatti. :)
Minä taas en suosittele laittamaan eri lajeja lasten tikkuihin, ainakin jos ovat pienempiä. Yleensä siinä käy niin, että lapsi syö tikusta vain suosikkinsa ja jättää ne muut lautasen reunalle. Kannattaa enemmin laittaa pari viinirypälettä yhteen, pari nakkia toiseen jne.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Laita kahdenlaisia coctail-tikkuja.
Toisiin nakkia, juustoa ja viinirypäle ja toisiin lihapulla, juusto ja kirsikkatomaatti. :)
Minä taas en suosittele laittamaan eri lajeja lasten tikkuihin, ainakin jos ovat pienempiä. Yleensä siinä käy niin, että lapsi syö tikusta vain suosikkinsa ja jättää ne muut lautasen reunalle. Kannattaa enemmin laittaa pari viinirypälettä yhteen, pari nakkia toiseen jne.

Tämä on kyllä oikein hyvä neuvo. Kiitos vinkistä.

Yhteistyössä