vielä orgasmista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölömistynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölömistynyt

Vieras
Nyt kun täällä on orgasmista on puhuttu niin kysyn myös, että miten koette orgasmin???
Kun oikeesti en ole varma olenko itse sitä kokenut(hölmöä, eikö?)..
Siis, kun harrastetaan seksiä ja nimenomaan touhuilaan klitoriksen ympärillä tuntuu niin hitsiläisen hyvältä ja sitä haluaa vaan lisää ja lisää, mut sit tulee se tietty piste eli kaikki menee yliherkäksi eikä saa enää koskee mihinkään, kaikki menee niin kuin hervottomaksi.. mutta en mä voi tommoisesta varmaksi sanoo, että olisi orgasmi, mielestäni ikäänkuin orgasmi olisi tulossa, mutta jää kesken..häh, siis miten teillä?

Orgasmeja on erilaisia. Jotkut orgasmit tuntuu minustakin just tuolta: ei oikeestaan miltään. Jotkut on sitten sellaisia oikein kunnon hengästyttäjiä. Onneksi yleensä onkivoja. Se on mulla ainakin tekniikkakysymys. Siihen voi tutustua yksinään. Oon huomannut, että erilaisella kosketuksella saa erilaisen orgasmin aikaan.

M

Orgasmeja on tosiaankin erilaisia.. intensiivinen orgasmi on sellainen jossa koko vartalo kihelmöi, posket punoittaa ja kuumottaa (ehkä kaula ja rintakin riippuen orgasmin syvyydestä) ja tunnet hyvän olon kasvavan tiettyyn pisteeseen saakka ja sit se tavallaan purkaantuu.. Sit orgasmi saattaa olla sellainen enemmän laukeamisprosessi.. selkeästi pyrit johonkin pisteeseen, tiedät että kun ylität tietyn vaiheen niin hyväolo valtaa kroppasi! Molemmissa tapauksissa myös yleensä kostut hirmuisesti lisää saadessasi orgasmin.. Yhdistettynä nuo kaksi tapaa saada orgasmi, saadaan aikaan sellanen kaikentäyttävä orgasmi (mutta se nyt ei ihan joka kerralla onnistu) Jos klitoris tulee helläksi olet selkeästi orgasmin jäljillä, mutta se menee tavallaan yli.. eli siitä tunne että jää kesken, vaikka olikin lähellä.. klitoris on hirmu herkkä kapine..

Yhteistyössä