J
J.t harmaana
Vieras
Sain tänään puhelinsoiton isäni "bändikaverilta". Todella sympaattinen ehkä yli 70-vuotias mies. Hän oli tänään nähnyt lehden seurakuntatiedoista isäni nimen kuolleiden joukossa...kipittänyt maistraattiin hakemaan yhteystietojani ja sitten soitti. Ensin juteltiin pitkään heidän musiikkitouhuistaan, lupasi toimittaa mulle nauhoitteen, jossa isäni viimeistä kertaa soittaa rumpuja ja lisäksi kuvia heidän harjoituksistaan. Sitten kertoi, että isäni rummut on hänen luonaan tallessa, jos haluan ne. Jos ei ole käyttöä, niin hän haluaisi ostaa ne.
Kuinka helppoa ois ollut vaan olla ilmoittamatta mitään ja pitää rummut itsellään. Enhän mä ees tiennyt, että sellaisia on olemassakaan. Ja tosiaan, kuinka moni olisi näin toiminut. Tämä mies epäilikin, että nyt kun isäni kuolema on tiedossa, tulen varmasti saamaan soittoja, joissa näitä rumpuja kuka milloinkin esittää omakseen. No odotellaan....
Mä en vaan tiedä mitä niille rummuille nyt sitten tapahtuu...kun perunkirjoittajan mukaan ei tarvi ilmoittaa mitään irtaimistoa tai omaisuutta, mikäli arvo on alle 4000e. Voinko vain antaa ne tälle mukavalle miehelle?
Kuinka helppoa ois ollut vaan olla ilmoittamatta mitään ja pitää rummut itsellään. Enhän mä ees tiennyt, että sellaisia on olemassakaan. Ja tosiaan, kuinka moni olisi näin toiminut. Tämä mies epäilikin, että nyt kun isäni kuolema on tiedossa, tulen varmasti saamaan soittoja, joissa näitä rumpuja kuka milloinkin esittää omakseen. No odotellaan....
Mä en vaan tiedä mitä niille rummuille nyt sitten tapahtuu...kun perunkirjoittajan mukaan ei tarvi ilmoittaa mitään irtaimistoa tai omaisuutta, mikäli arvo on alle 4000e. Voinko vain antaa ne tälle mukavalle miehelle?