Vielä Marttinasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iita

Vieras
Kukas nyt katsoi eilen ohjelmaa? Tiedän, että ollut täällä monesti. Kysyn silti :) En osaa sanoa oliko bimbo vai ei? Keho on työvälinen ja siitä pitivät kumpikin huolta. Muiden mielipiteitä?

Mä näin vaan ihan siitä lopusta, missä istui ensin julkista ultraa odottaen ja sit sen, missä olivat Brunolla. Minusta aika liikuttavasti olivat innoissaan ensimmäisestä lapsestaan. Mutta en tosiaan osaa tästä bimboudesta sanoa suuntaan tai toiseen, kun näin vaan nää kohdat.

Minusta se Esko oli jotenkin symppis ja liikuttavan innostunut ja onnellinen omasta pienestä rinsessasta:)...niin vaan ne typykät kietoo isinsä pikkusormensa ympärille sano poikamammat mitä hyvänsä;).

Must se oli ihan ok jakso, kyllä mäki (muistaakseni) viel 27-vuotiaana odotin synttäreitä ja mitä kivaa silloinen poikakaveri oli keksiny. Odotan vieläki jotain ylläriä mieheltä, vaikka seuraavaksi tulee jo 40 täytee... Iik....

mä en pystynyt katsomaan kuin mainoskatkoon asti ja tuli mitta täyteen.En sano,että kukaan mikään bimbo on,mutta jotenkin se yleinen itsekeskeisyys ja liian kova määräämisvimma on mun mielestä epämiellyttävä ominaisuus.En väitä,että olisi äitinä enää sellainen ja varsinkaan lastaan kohtaan,mutta kyllä ihminen vois vähän miellyttävämpikin olla luonteeltaan ihan yleisesti muita ihmisiä kohtaan.Mulla ei siis vaan osu yhteen lainkaan Marttiinan luonne omani kanssa.

Minusta he ovat sympaattinen pariskunta. Martina on ärhäkkä, mutta passaa hänelle! Taitaa kovan kuoren alla olla herkkä tyyppi. Ihan kuin mun sisko. Ja rehellisiäkin ovat!

Ainut miinus mitä voisin antaa, niin pinnallisuudesta, mutta kai sitä pitää ollakin, kun elää julkkismaailmassa! Eihän kukaan jaksaisi tavallista tallaajaa seurata television, lehtien tai netin kautta...

Tulihan se jo sillon bb:ssa selville, et Martina ei ole bimbo vaikka kaikki antaa niin ymmärtää. Hyvä keskustelija on, mut tosi äkkipikanen ja ehdoton mielipiteissään. Eilistä jaksoo en oo vielä kattonu, odottelee tuolla boksilla.

Mä en katsonut. Mutta niissä mainospätkissä ihmetyttää sen Martinan kummallinen saundi puhua. Itse olen ihan syntyjänikin Helsinkiläinen, mutta en koe tarpeekseni puhua jotenkin "lääveesti".

Ainoa mikä noin negatiivisesti särähti korvaan oli se että Marttiinalle on tehty abortteja... siis vielä monikossa. Mutta mutta... enpä kyseistä naista tunne enkä tiedä olosuhteita... joten voihan siinä olla lieventäviäkin asianhaaroja.

Alkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:
EllaDonna: Martinan synnytyshän oli pitkä (olisiko ollut joku 36h) ja kivulias, mutta terve tyttö sieltä tupsahti. Muistaakseni ihan laskettuna päivänäkin:)

Kiitos tiedosta :) Tietääkö joku, käytettiinkö kivunlievitystä, vai mentiinkö raaimman kaavan mukaan?

Yhteistyössä