vielä kissoista... onko muiden kissat hellydenkipeitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja felix
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

felix

Vieras
Kun nyt puhutaan kissoista niin puhutaan kunnolla :D

TUolla joku selitti että kissasta on tullut sairauden takia hellyydenkipeä.. aloin vaan miettimään että eikö muiden kissat sitten muuten ole?

Meillä ainakin tunkee syliin monta kertaa päivässä, nukkuu vieressä ja on ollut tuollainen muistaakseni aina.. ei kai sen kipeä tarvitse sen vuoksi olla..

Meillä on / on ollut kaksi hirmuisen hellyyden kipeää kollia. Molemmat olisivat aina sylissä ja kuola valuen siinä polkevat.
Nartut sitten taas ovat lähellä, sylissäkin mutta ihminen on vaan alustana. Silittää ei tarvitse eikä välillä saakkaan.
Eli niiden läheisyys on hyvin hyvin harkittua.

Meidän aamut alkaa aina aamuhalilla tuon köriläksen kanssa :heart:
Nukkuu aina jonkun meistä vieressä,kohde vaihtelee.On erittäin hellyydenkipeä :heart:
Nyt se oli niin fiksu,että se sai tän sivun pienennettyä jollain tyylillä toooosi pieneksi.Miten mä saan tän tekstin ja sivun normaalikokoiseksi?Osaako joku neuvoa?

Se on ihan kissakohtaista. Toiset on enemmän löllyköitä kuin toiset. Meillä yks "koviskatti", joka ei koskaan hyppää itse syliin, mutta joka vanhemmiten on kyllä aika hanakasti oppinut tunkeutumaan viereen nukkumaan jne. Hakee siis läheisyyttä.

Pari muuta taas tulevat itse syliin.

Että onko...toi yksikin tuossa pörisee miehen kyljessä niin lujaa ettei telkkua kuule :kieh:
Mutta siis meitin kisuista yksi on sellainen että sille iskee todella harvoin hellittelytarve ja silloinkin osoittaa rakkautta näykkimällä, se sattuu :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja felix:
Kun nyt puhutaan kissoista niin puhutaan kunnolla :D

TUolla joku selitti että kissasta on tullut sairauden takia hellyydenkipeä.. aloin vaan miettimään että eikö muiden kissat sitten muuten ole?

Meillä ainakin tunkee syliin monta kertaa päivässä, nukkuu vieressä ja on ollut tuollainen muistaakseni aina.. ei kai sen kipeä tarvitse sen vuoksi olla..

Noin meilläkin ja juttelee paljon tullessaan. Pojan vieressä nukkuu yöt. Herää kun aamulla laitan aamupalaa.

Itselläni ei ole kissaa, mutta arvelin nyt silti kertoa tämän =) Kerran oltiin avomiehen kanssa eri huoneessa kuin meijän koira ja se tais olla mies, kun kuuli toisesta huoneesta jotain ihmeellistä näpytystä. Mentiin makuuhuoneeseen ja siellä meidän koira oli tuolilla tietokoneen eessä ja näppäili tassuillaan näppäimistöä. Päällä tais vielä olla joku miehen peli.

Ennen kuin suostuin hankkimaan meille kissan, tutustuin kirjallisuuteen kissoista ja opin suunnilleen sen, että kissa ovat rauhallisia, itsenäisiä ja nukkuvat paljon. Jossain sivulauseessa mainittiin, että jotkut kissat ovat sosiaalisia ja hellyydenkipeitä.

Ajattelin, että sehän on hyvä meille. Mutta meille sattuikin tuo sivulauseen kissa.

No, toki hyvän hoidon se meillä sai, noin niin ku fyysisesti. Mutta hitsi, ku se änkes munki syliin, yäk.

Onneksi sillä on nyt parempi koti.

Meillä on ihan hassu kissa. Kun poika oli vielä niin pieni, että nukkui rattaissa päiväunet, oli kissa lähes aina pojan vieressä. Jos joku istuu sohvalla tulee kissa heti syliin ja maukuu niin kauan että sitä aletaan silittää tai rapsuttaa. Joskus hyppää mun hartioille ja makoilee siellä samalla kun mä touhotan ympäri huushollia :) Eli se haluaa olla ihan koko ajan mukana ja ihan kaikessa.

Siis mun terveet kissat on ollut osa tosi hellyydenkipeitä, ihan sellasia vauvoja :heart: toiset taas ei. Mutta nyt kun minulla on sairas kissa, niin ei ole ikinä kukaan kissa ollut noin hellyydenkipeä, ihan :heart:

Yhteistyössä