Mikähän meillä kun asutaan rivarissa omakotialueen keskellä? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:onko meidän lapsilla sitten kerrostalo-alue-nimi?
:xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikähän meillä kun asutaan rivarissa omakotialueen keskellä? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:onko meidän lapsilla sitten kerrostalo-alue-nimi?
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Meki asutaan lähiössä...mut hiukka erilaisessa kun nousukausi-leffassa![]()
No me asutaan presiis samanlaisessa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Paitsi että... Mites kun mä olen muuttanut Hervannasta tänne maalle?Mä olin hyvä ihminen?
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Voi paska. :/
Vaihtoon menee se nimi. B)
Pahoittelen, sukunimi pilaa kaiken. Kyllä ne on nyt sunkin mahdollisuudet menetetty. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Meki asutaan lähiössä...mut hiukka erilaisessa kun nousukausi-leffassa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja treelta:Voi apua ja kehtasit sen täällä vielä tunnustaa =). Sillä Hervanta kyllä on lähiöitten äite..
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Meki asutaan lähiössä...mut hiukka erilaisessa kun nousukausi-leffassa![]()
![]()
Paitsi on meillä parvekelasit. :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Voi hemmetti... Entä jos mä otan tyttönimen takaisin, sekä itselle että lapsille? Vai pitääkö mennä äärimmäisyyksiin, avioero? :/
Epäreilua. Mä niin haluaisin olla lähiölapsen lähiömutsi. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Meki asutaan lähiössä...mut hiukka erilaisessa kun nousukausi-leffassa![]()
![]()
Paitsi on meillä parvekelasit. :xmas:![]()
No sun täytyy räkiä niihin..paljon aina kun istut aamukessulla vaikka lapset huutaa aamupuuroo. Ei ne muuten aidot lähiölasit ole.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Mä oon huono räkimään, mutta teen uuden vuoden lupauksen: harjoittelen ahkerasti. Loppuvuodesta meidän parvekelaseista ei nää enää läpi, nurkat on täynnä tyhjiä kaljapulloja ja pitsalaatikoita ja keittiön vaihdan takaisin vanhaan. Tumpula raportoi, pidinkö lupaukseni. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Voi hemmetti... Entä jos mä otan tyttönimen takaisin, sekä itselle että lapsille? Vai pitääkö mennä äärimmäisyyksiin, avioero? :/
Epäreilua. Mä niin haluaisin olla lähiölapsen lähiömutsi. :snotty:
Tyttönimi on aika hyvä.![]()
No kulta pieni, sovitaan että sä olet lähiölasten lähiömutsi. :hug: Mä olen vaikka lehmänpaskalle haiseva maalaisjuntti sitten.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Siis hetkinen, eiks lähiöitä oo omakotitaloalueetkin?? Vai mitä ne on??
:attn:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Oo ihmeessä. Tämä lähiömutsi ei lehmän paskaa pelkää, vaan hurauttaa paikalla velkaisella volvollaan ihan lähiaikoina, pari lähiökakaraa iloisesti kyydissä keikkuen. Lupaan polttaa matkalla ikkuna auki autossa tupakkaa, tupeerata tukkaani ja värjätä huuliani. Ja pukeutua kettuun. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Oo ihmeessä. Tämä lähiömutsi ei lehmän paskaa pelkää, vaan hurauttaa paikalla velkaisella volvollaan ihan lähiaikoina, pari lähiökakaraa iloisesti kyydissä keikkuen. Lupaan polttaa matkalla ikkuna auki autossa tupakkaa, tupeerata tukkaani ja värjätä huuliani. Ja pukeutua kettuun. B)
Loistavaa. B)
Tuo Volvo vie sun lähiömutsiuskottavuutta. :/
Mä muuten asun maaseututaajamassa omakotitaloalueella.Olenko mä sittenkin lähiömutsi itsekin? :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Siis hetkinen, eiks lähiöitä oo omakotitaloalueetkin?? Vai mitä ne on??
Kyllä mun käsittääkseni. Tietty haja-asutusalue on erikseen..Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Siis hetkinen, eiks lähiöitä oo omakotitaloalueetkin?? Vai mitä ne on??
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Siis hetkinen, eiks lähiöitä oo omakotitaloalueetkin?? Vai mitä ne on??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tässä ihan määritelmää... http://fi.wikipedia.org/wiki/L%C3%A4hi%C3%B6
Eli mä olen varmaan sitten kanssa "maalaisjunttimutsi", kun ei osu kuvaus kohilleen tuosta lähiöstä, mutta lapsen nimi on kehä komosen "paremalla puolella" asuvien mielestä lähiönimi. Mut onk mun lapsi nyt sitten ongelmalapsi vai ei?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:En mä asukaan lähiössä. :'(
Wikipedia kertoi...
"Lähiö on kaupungin keskusalueen ulkopuolella oleva asuntoalue, jolla on oma liikekeskus tärkeimpine palveluineen. Yleensä lähiöihin on hyvät kulkuyhteydet tiiviin ja runsaslukuisen asutuksen ansiosta."
Meillä ei ole omaa liikekeskusta. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Siis hetkinen, eiks lähiöitä oo omakotitaloalueetkin?? Vai mitä ne on??
Tässä ihan määritelmää... http://fi.wikipedia.org/wiki/L%C3%A4hi%C3%B6
Eli mä olen varmaan sitten kanssa "maalaisjunttimutsi", kun ei osu kuvaus kohilleen tuosta lähiöstä, mutta lapsen nimi on kehä komosen "paremalla puolella" asuvien mielestä lähiönimi. Mut onk mun lapsi nyt sitten ongelmalapsi vai ei?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Saattaapi olla, että oot...
Älä huoli, kyllä multa riittää sullekin turkis, tai pari, ja savukkeita voin tuoda, ja tukan tupeeraus ajaessa onnistuu naiselta kuin naiselta.
Totta, auto menee vaihtoon. Velkaa otettava lisää, mutta mitä sitten, katu-uskottavuus ennenkaikkea. :xmas: