Vielä kerran ulkovaatetuksesta tällä hetkellä.. (Helsinki)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ***
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

Vieras
Meillä on ollut 2-vuotiaalla pojalla jo jonkin aikaa vk-haalari päällä tarhassa. Eilen oli vähän paksummat college-housut sisähousuina ja tarhasta tuli kommenttia, että pitää saada ohuemmat housut, ettei haalari ole liian kuuma. Tuli vähän stressiä siitä, onko haalari ylipäänsä liikaa vielä näillä keleillä? Mutta kun ei meillä ole oikein muitakaan käteviä ulkovaatteita... tänään laitoin haalarin alle ihan ohuet trikoohousut ja vaihtoehdoksi vein vielä sukkikset, onkohan se nyt ok vai paahtuuko poika pihalla haalarissaan?

eillä kyllä jo 4v, mutta haalari ois ehdottomasti liian kuuma meidän pojalle joka on aikamoinen "kuumakalle" muutenkin.
Ihan sammareilla tai vuorellisilla "tuulihousuilla" mennään. Vaihtaa päiväkodissa sisähousut erikseen ei siis pidä niitä alla.

Meidän päiväkodissa Vantaalla pienemmillä on kyllä nuo haalarit. Ei viime viikolla, kun oli lämmintä, mutta taas nyt kun tuulee ja satelee. Ja itsekin pidin lapsella tuossa iässä helposti haalaria näillä keleillä. Itse laittaisit joko vain ohuet trikoohousut ja sukat tai pelkät sukkikset sitten alle.

Meillä 5-v tytöllä takki ja vuorelliset housut, ja yhtä kuumat/kylmät ne haalarit ovat.

Kiitos, haalareilla mennään siis =) Mun mielestä voisi pitää haalareita ilman housuja alla, mutta päiväkodissa eivät tykkää tehdä niin. Jospa pelkät sukkikset sitten olisivat sopivan vilpoiset.

Meidän päiväkodissa Vantaalla pienemmillä on kyllä nuo haalarit. Ei viime viikolla, kun oli lämmintä, mutta taas nyt kun tuulee ja satelee. Ja itsekin pidin lapsella tuossa iässä helposti haalaria näillä keleillä. Itse laittaisit joko vain ohuet trikoohousut ja sukat tai pelkät sukkikset sitten alle.

Meillä 5-v tytöllä takki ja vuorelliset housut, ja yhtä kuumat/kylmät ne haalarit ovat.

Niin ja siis meillä tyttö ottaa sisähousut nyt vielä kokonaan pois, ja vetää ulkohousut päälle. Paitsi esim. tänään kun meni hameella. Mutta tuo juoksee ja puuhaa siellä koko ajan eri tavalla kuin pienempänä.

Mutta jos löydät esim. verkkarit jostain kirpparilta tai marketista edullisesti, voihan ne olla kätevät myös. Meillä tyttö tykkää pitää myös verkkareita ulkohousuina. Mutta otetaan siis sisähousut pois vielä näillä kelellä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä