Vielä kerran poikien lippiksistä (joissa se "niskaliina")

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei viitsi lähteä kaupoille turhan takia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei viitsi lähteä kaupoille turhan takia

Vieras
Koitin jo kerran, mutta ei löytynyt minkäänlaista vastausta. Eli oletteko kenties nähneet jossain myynnissä otsikon mukaista lippistä joka sopisi kooltaan n 7-vuotiaalle. Haluaisin tuon etelänmatkalle, koska tuo meidän blondipoika on muutoinkin aika herkkä auringolle. Vai onko tuo vain vauvojen juttu...?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ole nähnyt isoja kokoja mutta eikö tuollaisen voisi itsekin helposti tehdä? Norm. lippikseen ompelisi taakse sopivan värisen huivin/kangaspalan
Periaatteessa on muuten hyvä idea. En vain itse ole kovin näppärä ompeluhommissa. En edes omista ompelukonetta...

Alkuperäinen kirjoittaja ei viitsi lähteä kaupoille turhan takia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ole nähnyt isoja kokoja mutta eikö tuollaisen voisi itsekin helposti tehdä? Norm. lippikseen ompelisi taakse sopivan värisen huivin/kangaspalan
Periaatteessa on muuten hyvä idea. En vain itse ole kovin näppärä ompeluhommissa. En edes omista ompelukonetta...

Sillä tarranauhalla tai sitten laittais nepit

Tuo nepparijuttu voisi onnistua jopa multa. Eihän siitä tarvita muuta kuin ne napit hankkia. Eikös ne kiinnitetä painamalla? Ja samaa lippistä voisi käyttää kotimaassakin ilman sitä lisähärpäkettä. Ootte te fiksuja...

Tällastako tarkotat:
http://www.meditex.fi/shop/product_details.php?p=143

Tuolta verkkokaupasta niitä ainakin saa ja muitakin auringonsuojavaatteita. Olin just eilen MLL-kahvilassa mis oli noitten esittelijä ja aion kyllä meitiin poitsille ainakin tuollaisen hatun kesäksi ostaa! =)

No juuri tälläistä yritin etsiskellä. On toki kalliimpi ratkaisu kuin nuo neppari yms jutut, mutta on tämä parempikin. Kiiiiitoooooos.

Alkuperäinen kirjoittaja ei viitsi lähteä kaupoille turhan takia :
No juuri tälläistä yritin etsiskellä. On toki kalliimpi ratkaisu kuin nuo neppari yms jutut, mutta on tämä parempikin. Kiiiiitoooooos.

Ollos hyvä! Kiva kun pystyin olee avuks!

Yhteistyössä