vielä kerran hesalaiset,apuja!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä taas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä taas"

Vieras
Olemme menossa laivalle, ja auto olisi kiva saada ilmaisparkkiin... eli jos me jätetään auto Lapinlahdentielle ilmaispysäköintiin(?), kävellään aleksanterinkadulle ja hypätään siitä ratikkaan numero 4T, jolla pääsemme vikinglinen terminaalin lähelle!eikö? Käykö se noin kuten ajattelin vai onko jollain fiksumpia ideoita minne jättää auto ja mistä hypätä ratikkaan jne. En ole liikkunut hesassa ilman omaa autoa, harvoin silloinkin :D

[QUOTE="vieras";25021463]Lapinlahdentiellä on muuten 2 tuntia pysäköintiaikaa kiekolla.[/QUOTE]

Ai on? :( joku sanoi, että ilmainen pitkäaikais pysäköinti..

Varmaan ois kiva saada auto ilmaisparkkiin, mutku se ei ole niin yksinkertaista. Jos tulette omalla autolla Tsadiin, niin viekää autonne maksulliseen parkkihalliin niin autonne on ehjä reissusta palattuanne.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen..;25021554:
Ei näköjään, kai se on maksettava 50e jotta voi ajaa tuon romukasan terminaalin parkkiin! :D

Kelaa nyt itsekin kannattaako maksaa viiskypää siitä että narkit ja mamut eivät ole iskeneet autostanne ikkunoita paskaksi ja irrottaneet kaiken mahdollisen ja ravintolasta kotiutuvat juopot eivät ole hyppineet autonne katolla. Mun mielestä 50 ekee on ehjästä autosta pieni hinta.

[QUOTE="...";25021566]Kisahallin ja stadikin parkkikset on ainakin maksuttomia pitkäaikaisparkkeja ja ratikat menee vierestä.[/QUOTE]

Onko tämä varmaa tietoa, kun näköjään toinen sanoo toista ja toinen toista :D

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;25021650:
Onko tämä varmaa tietoa, kun näköjään toinen sanoo toista ja toinen toista :D

On varmaa tietoa, mutta se on kokonaan toinen juttu onko siinä yhtään paikkaa vapaana silloin kun te haluatte parkkerata autonne sinne.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen..;25021554:
Ei näköjään, kai se on maksettava 50e jotta voi ajaa tuon romukasan terminaalin parkkiin! :D

Mutta kun tulette takaisin reissusta rähjääntyneenä, olette onnellisia kun auto on lähellä.