Vielä kerran Adressi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitollinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuo aihe ei kosketa minua, mutta olen mietiskellyt useita adresseja kirjoitettuani että onkohan niillä oikeasti mitään merkitystä ja vaikutusta?
Ken tietää, kertokoon. =)

The titityy: ei varmaan kosketa, mut ei kai se ole sulta poiskaan jos käyt nimesi laittamassa. Mua tuo koskettaa ja yritetään kaikin tavoin saada monta nimeä ja viemme adressin kaupunginvaltuustoon. Pakko yrittää jollainlailla tehdä asuinolostamme mukavampi.

sani: niin, ei kiinnosta niin kauaa kun ei kosketa sua. Silti allekirjoituksesi olisi mulle tärkeä.

Mutta kertokaas se että auttaako tuo kirjoittaminen tässä tai missään muussakaan asiassa?

Toki minä kirjoitan mutta kun haluaisin vaan tietää että auttaako nämä adressit.

The titityy: vaikea sanoa auttaako suoranaisesti, mut sen voin sanoa, ettei auta, jos ei tee mitään. Kuten sanoin niin viemme adressin valtuustoon ja katsotaan sitten mitä he päättävät. Tekisit sinäkin varmaan kaikkesi, että asuinympäristösi olisi mieluisa vielä 10v päästä. Kiitos äänestäsi jo etukäteen.

Minua ei tuo lentokenttä kyllä haittaa vaikka tänne tuliskin. Aina joku on eri mieltä esim. sillat ja ne tulee jos päättäjät on sitä mieltä olisi sitten vaikka kuinka monta adressia viety.

mä en ymmärrä miksi täysin asioista mitään tietämättömät allekirjoittavat milloin mitäkin adressia. siellä adresseissa kun ei todellakaan kaikki ole ihan sitä miltä näyttävät, tai annetaan siis ymmärtää. en nyt tarkoita tätä lentokenttä hommaa. mua vaan ärsyttää kun siellä annetaan sitten tukea sellasiinkin jotka on todella täyttä soopaa ja mitkä ei mitään tukea edes tarvi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minua ei tuo lentokenttä kyllä haittaa vaikka tänne tuliskin. Aina joku on eri mieltä esim. sillat ja ne tulee jos päättäjät on sitä mieltä olisi sitten vaikka kuinka monta adressia viety.

No sillasta mäkin olin erimieltä, mut ei se suoranainen meluhaitta ole. Moni muukin joka oli sitä vastaan on käyttänyt sitä ja on tyytyväinen. Lentokenttä on hieman eriasia. Vie n.10v ennen kuin se on valmis ja mikä meluhaitta. Malmi/helsinki-vantaa on kumminkin siedettävän matkan päässä niin ei sen tartte "kotipihaan" tulla. Mut sulla on oikeus mielipiteeseesi. Jos annat äänesi niin KIITOS!

Kirjoitettu.

Kirjoittelen minäkin mitä milloinkin sattuu, vaikka ei aina koskisikaan minun oloja.
Sellaisia en tietenkään kirjoita jotka sotii periaatteitani vastaan tai ovat muuten typeriä.

Yhteistyössä