A almie Jäsen 30.04.2007 953 0 16 13.07.2007 #1 Siis tuosta bona/piltti. Niin kelpuuttavatko vain ne etiketit mitkä esitellään sivulla? Ja mitä on jälkiruokasoseet? Kun oon keränny niitä jukurttietikettejä, ja luullut että niistä saa sen 5p...
Siis tuosta bona/piltti. Niin kelpuuttavatko vain ne etiketit mitkä esitellään sivulla? Ja mitä on jälkiruokasoseet? Kun oon keränny niitä jukurttietikettejä, ja luullut että niistä saa sen 5p...
T Tribaali Aktiivinen jäsen 26.03.2007 1 178 0 36 13.07.2007 #3 Alkuperäinen kirjoittaja almie: No älkää vaan auttako! |O Click to expand... Pitääkö olla noin kärsimätön!!
Alkuperäinen kirjoittaja almie: No älkää vaan auttako! |O Click to expand... Pitääkö olla noin kärsimätön!!
H hei Vieras 13.07.2007 #4 kyllä mä oon keränny ihan kaikkia etikettejä...ei siellä missään mainita ettei jotkut etiketit kävis???!!
kyllä mä oon keränny ihan kaikkia etikettejä...ei siellä missään mainita ettei jotkut etiketit kävis???!!
V vieras Vieras 13.07.2007 #5 eiköhän niistä jogurteista saa sen 5p kun ovat niitä 5-6kk sapuskoita, ihan niinku liharuoissakin.ainakin ite lähetin jorurttietikettejä ja laskin sen 5p mukaan.
eiköhän niistä jogurteista saa sen 5p kun ovat niitä 5-6kk sapuskoita, ihan niinku liharuoissakin.ainakin ite lähetin jorurttietikettejä ja laskin sen 5p mukaan.