Vielä islamista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kerta vielä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kerta vielä

Vieras
En voi ymmärtää mitä puolutajat näkee tuossa uskonnossa kun tässäkin on salaa kuvattu heidän ajatuksenkulkuaan josta voi kyllä rinnastaa että muutkin ajattelee niistä samoin.
part1

Aloitukset? En minä ole muita aloituksia tehnyt kuin tämän, eilen kyllä lueskelin sitä ketjua mutta ei se minun aloitus ollut enkä tiedä kuka sen teki, pitänee sitten muualla keskustella asiasta kuin täällä, tännehän ei oikeastaan mikään muu sovikaan kuin lasten vaatteet ja luomuruoka keskustelut. =)

Aloitukset? En minä ole muita aloituksia tehnyt kuin tämän, eilen kyllä lueskelin sitä ketjua mutta ei se minun aloitus ollut enkä tiedä kuka sen teki, pitänee sitten muualla keskustella asiasta kuin täällä, tännehän ei oikeastaan mikään muu sovikaan kuin lasten vaatteet ja luomuruoka keskustelut. =)

Luepas uudelleen tuo kirjoittamasi otsikko... "Vielä islamista" sisältää sen implisiittisen oletuksen että k.o. asiasta on puhuttu vastikään aiemminkin. Puhuit/kirjoitit siis itsesi pussiin. Onnittelut siitä. Ja ole hyvä ja jatka monologiasi jollain muulla palstalla, täällä tosiaan näitä muslimeja vähemmän pyörii.

Yhteistyössä