Vielä BB asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BB-faniko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

BB-faniko?

Vieras
Olen katsonut kyseistä ohjelmaa tällä kaudella eka kertaa. Ja aluksi olinkin et no kyllähän tätä katsoo =) varsinkin kun ihmiset kännää ja sekoilee. Mut nyt kun sieltä on äänestetty ja heitetty ulos ne ärsyttävimmät ja koheheltajat pois niin on melko tylsää katottavaa. En kato kun 1-3 krt viikkoon iltalähetyksen ja joskus extran. netistä luen toki kaikki uusimmat uutiset.
Herännyt tässä nyt kysymys et onko aikasemmat kaudet ollu yhtä tylsää katottavaa vai kuinka tän bb.n ympärillä ollaan kohistu ja katsoja luvut olleet korkeat?
Alkumetreillä meinasin ottaa sen 24/7 mut nyt olen todella iloinen etten ottanut kun eihän siellä tapahu mitään kiinnostavaa.
Eli onko tämä kausi erityisen tylsä vai onko ne aikasemmatkin olleet yhtä tylsiä?
Hienoa et sinne tuli kaveri afrikasta mutta ei hänessä ole mitään erikoista tavallinen tyyppi. Kova naistenmies vaan tuntuu olevan- ainakin omasta mielestään=)
Alkaako tää ohjelman laatu paranemaan vai jungaako se koko kauden tällai?

Mun mies on BB-fani ja eikä sekään jaksa katsoa enää edes koostetta joka ilta. Meni ja otti 24/7 ja on kyllä niiiiiin hukkaan heitettyä rahaa kun vaan olla voi!!

Mä en ole muina vuosina katsonut kun olen ollut työelämässä... No nyt sitten kun olen äitiyslomalla niin ajattelin alkaa seuraamaan...Oli kivaa katsoa siihen asti kunnes Ade äänestettiin pois... Niin ja Niko poistettiin. Mä tykkäsin siitä Nikosta kun toi säpinää sinne taloon. Nyt siellä on niin kuolettavan tylsää eikä tapahdu mitään!!! Ne mitä mä olen kattonu niin ne makaa ja nukkuu ja syö... Siinäpä sitä... Tosi tylsää! Ei mua ainakaan enää edes kiinnosta kuka voittaa tai mitään...

Yhteistyössä