vow :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Juu.
Tänäänkin vei suihkuun.
Ja tukankin pesi. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:vow :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Juu.
Tänäänkin vei suihkuun.
Ei ole tosi. Ihana mies. :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Ja tukankin pesi. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:vow :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Juu.
Tänäänkin vei suihkuun.
Voit sää vastata tohonkin.Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Olen vähän väsynyt. Luin "Vieläkö sun miehes koskee sua mihinkään"
Lievä lukihäiriö kun hirvee raskausväsy ja pitkä koulupäivä takana :xmas:
Mä levitin sille sitten siitä hyvästä kosteuttavan naamion. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Ei ole tosi. Ihana mies. :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Ja tukankin pesi. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:vow :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Juu.
Tänäänkin vei suihkuun.
TAitaa olla rahan perään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joka päivä töihin ja takaisin kotiin...
Nyt et kerro enempää... B)Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Mä levitin sille sitten siitä hyvästä kosteuttavan naamion. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Ei ole tosi. Ihana mies. :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Ja tukankin pesi. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:vow :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Juu.
Tänäänkin vei suihkuun.
( sori, ohi aiheen jo! )