video

Ei jösses sentään!En mä voinut tuon pikku pojan sauhuttelua loppuun katsoa! :o :o :o

Varmaan saman ikänen kun mun oma poika.... :( Miten ihmeessä lapset ajautuu tuollaseen,siis missä on vanhemmat??Tai sitten niitä ei ole... :'(

Muistatteko kun jokunen vuosi sitten tuli dokumentti Pietarin katulapsista?
Se oli kamalaa katsottavaa. :'(
Imppasivat kenkälankkia ja nämä pienet myös 'touhusivat' aikuisten juttuja keskenään, mielihyvän hakutarkoituksella.

Se on niin erilaista tuo elämä Venäjällä. Olin koiranäyttelyssä viime vuoden puolella siellä, ja penkkiin oli sidottu kolme koiraa, joita n. 7v. poika ohimennessään potki. Otti oikein vauhtia, ja potki, yritti kuristaa remmillä koiria jne. Kukaan ei pojan käytökseen puuttunut, kävin sitten konahtamassa pojalle, niin potkiminen loppui. Siellä ei vain välitetä asioista samalla tavalla, kuin täällä.

tuo onhyvin surullista, ja ikävä kyllä vielä tottakin,ja kuinka paljon pahempaakin vielä pienet harrastavat ja touhuavat,sydän särkyy joka kerta, maailmassa on niin paljon pahaa ja kurjuutta ettei kaikki koskaan mahdu ihmisen päähän,ja se on niin surullista ja surullista ja surullista ja surullista,,,naurettavaa että joku vielä kuvaa tollasta,varmaan huumori mielessä vielä.lapsi oli meinaan justiinsa sen näkönen että oli manipuloitu tekeen tollasta siksi kun se on hauskaa...että heh hee vaan #&%?$!*... :/ :( :'( :'(

Saattaa olla juuri lapsen isä videokameran takana kuvaamassa.. ehkä hänen mielestään on jotenkin 'söpöä' kun pikkupoika osaa polttaa. :'(

Kamalaa, mutta he elävät vähän erilaisessa maailmassa kuin me ja todellakaan venäjällä ei kaiken suhteen olla länsimaalaisen tarkkoja. Tuskin moni edes tiedostaa mitä myrkkyä tupakkakin on.

Yhteistyössä