Video muslimien leviämisestä eurooppaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aana"

Vieras
Muslims Are Taking Over The World at an ALARMING Rate - MUSLIM IMMIGRATION - YouTube

Voisitko kertoa mitä ajatuksia tämä video herättää sinussa?
huolestuttaako ollenkaan?

Itse olen huolissani siitä, että kun muslimeja tulee olemaan puolet meistä, niin miten käy meille, uskotteko te, että muslimit hyväksyy meidän uskontomme ja kultturimme, vai tuleeko tukalat oltavat.? Muslimien kulttuuri ja moraali on kuitenkin jotain täysn muuta kun meillä täällä. Uskon, että pahimmassa tapauksessa Aatun hommat uusiutuu, sillä erotuksella, että euroopan alkuperäisväestö on ne juutalaiset.

c041.gif

Sinä sitten jaksat kampanjoida.

What?? En tod oo mikään äiti45lepsa whatewer, olen 22 vuotias nainen ja en todellakaan ole ikikuunapäivänä kirjottanut tänne mitään maahanmuuttovastaista tms. NYT olen vain huolestunut, ja ajattelin kysyä muiden mielipiteitä? Onko teillä edes mielipiteitä? ja onko kukaan edes katsonut tuota videota??

Siis oletteko te nyt katsonut tuota ja onko teillä mitään argumentteja teidän mielipiteille? vai aiotteko olla niin tolloja että ohitatte mun kysymykset pilkkaamalla minua, ilman että teill tosiaan olisi yhden yhtä argumenttie mielipiteitänne tukemaan??

[QUOTE="aana";24681314]Ja vaikka en olekkaan yksikään noista mainitsemistasi nimimerkeistä, niin kyllä, todellaki keskityn omaan elämääni, ja sen tulevaisuuteen, ja olen erittäin huolissani siitä.[/QUOTE]

Mieti ensin, miksi olet huolissasi, ja pohdi sitten asiaa eteenpäin. Maailmassa on eri uskontoja edustavia ihmisiä, ateisteja ja kaikenlaisia oppeja edustavia ihmisiä. Sinun ei käy kuinkaan, kun jatkat omaa elämääsi, kukaan ei ole sinua käännyttämässä mihinkään, jollet sitä itse tahdo. Nuorena asioiden laita ja mielipiteet kärjistyvät, mutta kun sinulle tulee ikää, peliin astuu myös tietty seesteisyys ja itsevarmuus, tämänkaltaisista "uhkakuvista" ei tarvitse huolestua. Pidähän huoli itsestäsi, tyttö!

Siis oletteko te kaikki oikeasti noin lampaita, aivopestyjä lampaita narun nokassa, ettette pysty edes puolustamaan mielipiteitänne, vaikka teillä selvästi on erittäin vahvat mielipiteet asiasta??

Ei hyvää päivää mihin ollaan menossa. Ihmiset on he***tin tyhmiä.

Mieti ensin, miksi olet huolissasi, ja pohdi sitten asiaa eteenpäin. Maailmassa on eri uskontoja edustavia ihmisiä, ateisteja ja kaikenlaisia oppeja edustavia ihmisiä. Sinun ei käy kuinkaan, kun jatkat omaa elämääsi, kukaan ei ole sinua käännyttämässä mihinkään, jollet sitä itse tahdo. Nuorena asioiden laita ja mielipiteet kärjistyvät, mutta kun sinulle tulee ikää, peliin astuu myös tietty seesteisyys ja itsevarmuus, tämänkaltaisista "uhkakuvista" ei tarvitse huolestua. Pidähän huoli itsestäsi, tyttö!

Ensinnäin olen nainen. Nainen.

Ja haluaisin kuulla sinun mielipiteen siitä, että ovatko muslimit sinun mielestä suvaitsesaa porukkaa? Uskotko, että he, valtauskontoisena porukkana, sallisivat meidän oman uskonnon ja kulttuurin??

Sillä ei ole merkitystä jos itsevarmuus rakentuu tyhjän kuvittelun päälle.

Nähtävästi totuus sattuu joihinkin palstalaisiin ja se halutaan kieltää ja sitten hyökätään viestintuojaa vastaan.

Islamilainen Suomi olisi ihan mukava maa elää, etenkin miehille, ja siksi kaikkien miehien pitäisi kannattaa Suomen muuttamista islamilaiseksi maaksi, koska muslimimiehen elämä on miehen elämää.

[QUOTE="aana";24681375]Ensinnäin olen nainen. Nainen.

Ja haluaisin kuulla sinun mielipiteen siitä, että ovatko muslimit sinun mielestä suvaitsesaa porukkaa? Uskotko, että he, valtauskontoisena porukkana, sallisivat meidän oman uskonnon ja kulttuurin??

Sillä ei ole merkitystä jos itsevarmuus rakentuu tyhjän kuvittelun päälle.[/QUOTE]

No, nuori nainen, jolta puuttuu vielä elämänkokemusta. En ole huolissani siitä, että täällä Euroopassa alkaisi jonkinlainen käännytystyö, jos sitä ajattelet tai pelkäät. Toki näin on käynyt aikaisemmin Lutherin porukoiden saavuttua tänne, mutta ajat ovat muuttuneet.

Ei se itsevarmuus rakennu tyhjään kuvitteluun, vaan siihen elämänkokemukseen.

Nyt mulla on töitä, mukavaa päivänjatkoa sulle.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Niin, se ois muutenki niin ihanaa, ei tarttis edes huolestia ulkonäöstä sen jälkeen, ku ois tommonen taatusti sairaan mukava kaapu päällä 24/7.

Heihei karppauset, hiuslisäkkeet, rakennekynnet, h&m, seksilelut, hauskanpito, äänestys, vapaa-aika, oikeis sanoa ei, jne jne jne jne...

no mikäs siinä elämästä tuleeki heti kerralla helppoa, saa omistaa elämänsä miesten nautintoa varten, ei tartte ajatella muuta ku mieten tyytyväisyyttä.

;D

Kohua on viime aikoina herättänyt esimerkiksi Pariisin ulkopuolella sijaitsevan päiväkodin tapaus. Päiväkoti erotti muslimi työntekijän tämän alettua pukeutua kokopitkään kaapuun ja huiviin. Nainen valitti, että kielto rikkoo hänen uskonnollisia oikeuksiaan, mutta oikeus hylkäsi kanteen.

Päiväkodin johtaja Natalia Baleato kertoi toimittajille, että jotkut muslimi työntekijät olivat esimerkiksi kieltäytyneet viemästä lapsia uimaan uimapukujen siveettömyyteen vedoten, ja heittäneet pois mahdollisesti siasta peräisin olevaa gelatiinia sisältäneitä jälkiruokia ja makeisia.
Jehovan todistaja-vanhemmat puolestaan eivät sallineet lastensa osallistuvan päiväkodin juhliin, ja muslimeille suivaantunut katolinen työntekijä kieltäytyi työskentelemästä joulun ja pääsiäisen aikaan.

(MTV3 - Reuters)

No, nuori nainen, jolta puuttuu vielä elämänkokemusta. En ole huolissani siitä, että täällä Euroopassa alkaisi jonkinlainen käännytystyö, jos sitä ajattelet tai pelkäät. Toki näin on käynyt aikaisemmin Lutherin porukoiden saavuttua tänne, mutta ajat ovat muuttuneet.

Ei se itsevarmuus rakennu tyhjään kuvitteluun, vaan siihen elämänkokemukseen.

Nyt mulla on töitä, mukavaa päivänjatkoa sulle.

Ei se varmasti olisikaan minkään sorttinen hienovarainen "käännytystyö".

Vaan, sitten kun meitä ja muslimeja on 50/50, niin uskotko todellakin, että he tulevat hyväksymään meidän kulttuurin ja uskonnot, jso hiukan tutkiskelet heidän tapojaat, niin ne eroaa aika radikaalisti meidän tavoista, heillä myös hirtetään ja kivitetään surutta ihmisiä. Uskotko siis todellakin, että heiltä löytyisi yhtäkkiä jotain peace and love meininkiä meitä kohtaan? Katsoitko edes videota?

[QUOTE="aana";24681375]Ensinnäin olen nainen. Nainen.

Sillä ei ole merkitystä jos itsevarmuus rakentuu tyhjän kuvittelun päälle.[/QUOTE]

Ovat, suurimmalti osalti. Mutta fanaattisuutta olen nähnyt kaikissa suunnissa. Pahimmat ovat tällä hetkellä olleet kristittyjä. Suurin osa on kuitenkin hyvin suvaitsevaista ja aina on mukava opettaa erilaisia näkökantoja kaikille osapuolille.

Uhkakuvien levittely ja fanaattisuutenne kertoo enemmän teistä kuin tilastoista. Tänne tulee paljon kristittyjä, toisin kuin pelätään tai väitetään. Enemmän minua pelottaisi muuttuminen entistä kristitymmäksi maaksi kuin nykyinen suuntaus, jossa olemme siitä luopumassa eli muuttumassa uskonnottomammaksi. Muslimiväestö on pieni murto-osa kansasta. Rajat ovat entistä tiukemmat ja sisäänpääsy entistä vaikeampaa. Yritä siinä käännyttää.

[QUOTE="aana";24681422]Niin, se ois muutenki niin ihanaa, ei tarttis edes huolestia ulkonäöstä sen jälkeen, ku ois tommonen taatusti sairaan mukava kaapu päällä 24/7.

Heihei karppauset, hiuslisäkkeet, rakennekynnet, h&m, seksilelut, hauskanpito, äänestys, vapaa-aika, oikeis sanoa ei, jne jne jne jne...

no mikäs siinä elämästä tuleeki heti kerralla helppoa, saa omistaa elämänsä miesten nautintoa varten, ei tartte ajatella muuta ku mieten tyytyväisyyttä.

;D[/QUOTE]

Ei tosiaan tarvitsis miettiä mitä panee päälle tai alle ja ihan sama minkälaiselta riivinraudalta sitä näyttää kun ainoa mitä näkyy on silmät jos nekään.:D

Minkälainen on niiden miesten itsetunto jotka pakottavat naisensa pukeutumaan kaapuihin?

Eli siis kun puhutaan lamapista ja pässeisstä lieassa tai aivopesusta. Näin tilastojen ja todellisuuden kanssa pelaavan näkökulmasta teillä menee isosti kierrokset todellisuuteen nähden.

Noniin, otappa nyt happea välillä. Olet kovin huvittava kun yrität epätoivoisesti lietsoa kauhua, ja haukut ihmisiä joihin se ei tartu. Mitään kuvailemaasi ei tule tapahtumaan, teet vain itsestäsi naurunalaisen jauhaessasi hysteerisesti miten muslimit valloittavat maailman :D Olet vielä kovin nuori, etkä siten näköjään pysty hahmottamaan asian todellista laitaa. Suosittelen lämpimästi, että rauhoitut ja lopetat sen halla-ahon kuuntelemisen. Hän on tunnetusti rasisti, ja kärjistää asioita paljon. Hän myös puhuu asioista joista ei todellisuudessa tiedä mitään. Ei hätää.

[QUOTE="vieras";24681460]Ei tosiaan tarvitsis miettiä mitä panee päälle tai alle ja ihan sama minkälaiselta riivinraudalta sitä näyttää kun ainoa mitä näkyy on silmät jos nekään.:D

Minkälainen on niiden miesten itsetunto jotka pakottavat naisensa pukeutumaan kaapuihin?[/QUOTE]

Niin, entä minkälainen on täällä Suomessa sellaisten naisten itsetunto, jotka pukeutuvat ihan vapaaehtoisesti mitä kamalimpiin kaapuihin ja näyttävät läskejään ja löllyköitään, vaikka ne olisi hyvä peittää näkyvistä.

Yhteistyössä