Viddu että toi exä on hyvä jätkä :D :D

• Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Mä olen niin iloinen ja onnellinen, että tekisi mieleni tanssia ripaskaa :D Siitä agressiivisesta paskasta mulkerosta kasvoi vuosien myötä ihminen ja ihan mukava ihminen =) Nyt tässä ollaan pojan viimeisiä asioita käyty läpi...kohtahan toi poika on täysi-ikäinen eikä iskän tai äiskän sanomisilla ole enää mitään merkitystä...

18 on vuotta on pitkä aika. Siinä ajassa joutuu antamaan paljon periksi. Puolin ja toisin. Siinä ajassa oppii myös tuntemaan oman lapsensa.

27.11.2009 mä järjestän juhlat. Juhlat, joihin kutsun ennenkaikeka exä ja hänen nykyisen puolisonsa. Myös tämän puolison lapset. Mummit, ukit ja kummit. Serkut.

Kauan sitten mä suuresti epäilin tämän onnistumista. Mutta se onnistui kuitenkin =)

Keittiönoita
Pikkasen jouduin exää "koirakouluttamaan" :D Sanoin exälle, että jos pojan tapaamine ei käy, niin ei mulle tarvii siitä kertoa vaan kertokoon suoraan sille, jota asia koskee. Eli pojalleen. Ei riittänyt exällä sisu sanoa omalle pojalleen, että enpä muuten halua tavata sinua :D Eikä exä koskaan niin ajatellutkaan, mutta alkuaikoina varmaan olisi ihan mielellään pikkasen näpäyttänyt mua. Mutta mä sanouduin irti näistä tapaamisista kokonaan.

Yhteistyössä