Victorian vauva tulossa?

Ihanata
Meillä alkoi vauvan yritys juuri samalla viikolla, kun Viktoria meni naimisiin, joten olen seurannut kiinnostuksella ja kaikkea hyvää toivoen heidän tilannettaan. Meidän pikkuisemme täyttää ensi kuussa vuoden, ihana että kohta on Vickanillakin vauva sylissä.

ok
[QUOTE="vieras";25725068]kirjotteleekohan se victoria jollain oman maansa vauvapalstalla että onks nää ny supistuksia, pitääskö jo lähtä sairaalaan?[/QUOTE]

Joo ja kuukauden kirjoitellut "miten synnytyksen saa alkamaan? en jaksa enää odottaaaaa!!!!"

"mitkä on parhaat vaunut? rahasta ei oo kii"

"oks tää limatulppaa? *kuva*"

ölk
Jotenkin mä vaan luulen, että Victoria haluaa mennä sairaalaan mahdollisimman matalalla profiililla ei ambulanssilla Säpon autojen saattamana...Niinhän se Silviakin meni sairaalaan vaivihkaa blondiin peruukkiin pukeutuneena. Onnistui hämäämään kaikkia ja sai synnyttää rauhassa :) En usko muutenkaan, että Victoria menisi muutenkaan synnyttämään ambulanssilla, tuntuu niin rauhalliselta ja maalaisjärjen omaavalta ihmiseltä. Sitten tietty, jos on joku hätä...

no ei muuten voi olla alkanu kun iltalehesä ei oo mitään..
:LOL: Tästä vois jopa lyödä vetoa. Mikä on viive, millä uutinen lentää Suomessa eetteriin (eikä ole muuten kuin maks 15 minsaa, sen verran on agentteja liikkeellä).
Keltaiset haukat sieltä Expresseniltä ja Aftonbladetista kyttää niin tarkkaan nyt Vickanin jokaista liikettä, että tietävät kyllä välittömästi, kun synnytys käynnistyy. :D

Tai en tiiä tosiaan, jos se vetäis peruukissa menemään jostain henkilökunnan ovesta ja jollain ruosteisella Volvonrämällä ajelis sinne sairaalan peräparkkiin... Toisaalta jos Silvia on tehny sen jo kerran, niin sitäkin saatetaan osata odottaa. :D

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä