Mulla tää meni vähän vaikeasti.
Olin ruokaostoksilla ja samalla reissulla hain minipillerit pitkän mietinnän jälkeen (mulle ei hormonaalinen ehkäisy oikein ole sopinu) ja ostin testin samalla, ihan vain varmistaakseni. Kotiin kun tulin, menin heti vessaan ja testasin. Kun kaksi viivaa alkoi hahmottua, ryntäsin kauhuissani ulos veskistä.

Sitten kun menin vessaan ja katsoin testiä, pääsi muutama kirosana. Vahva positiivinen.
Miehen kanssa mietittiin ja päädyttiin siihen, että lääkkeellinen kaavinta sitten... Sain lähetteen terveyskeskuksen lääkäriltä.
Sairaalassa lääkäri kysyi että olenko varma keskeytyksestä. Sanoin että pakkohan se on olla, silmät kostuivat. Koska toisen lapsen jälkeen ei ollu vielä kuukautiset alkanu, ultrattiin. Lääkäri kun totesi että niitä on kaksi, meni sitten kaikki täysin sekaisin. Lääkkeellistä keskeytystä ei voinut tehdä. Sairaalan ulkopuolella itkin. Ja laitoin tekstareita. Helmi-Kana soitti kun olin taksissa ja sai oman osuutensa mun kokemuksesta. Rv:t 8 tms, jos nyt oikein muistan.
Viikon sain aikaa päättää. Viikon kuluttua olisi ollut aika kaavintaan. Samana päivänä kuitenkin päätettiin miehen kanssa, että kaksoset syntyvät.
Raskausaika oli erittäin stressaavaa. Kävi mielessä adoptio, sitä mietin paljon. Miehen kanssa riideltiin. Vasta melko viimeisillä viikoilla sopeuduin ajatukseen, että kaksi vauvaa tulossa. =) Ja rakastin kyllä kumpaakin jo hyvin aikaisin.
Eli tuolla tavalla meillä... Anteeksi pitkä sepustus. Kyllä jälkikäteen mietittynä oli raskausoireita ennen testin tekemistä. En enää muista mitä. Raskausaikana oli kaikki "tuplasti rajumpaa", pahoinvointi, närästys, supistukset...