Vi...ttaa tulla kotiin!!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
KAikki aina hujan hajan, miehen vaattteet kaapin vetimissä, lasten vaatteet lattialla- lekut hujan hajan, koiran karvat nurkissa...........

MÄ EN TYKKÄÄ!!! MINNE MÄ MENISIN?

kinuski
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
KAikki aina hujan hajan, miehen vaattteet kaapin vetimissä, lasten vaatteet lattialla- lekut hujan hajan, koiran karvat nurkissa...........

MÄ EN TYKKÄÄ!!! MINNE MÄ MENISIN?
Meil on just tuollaista aina kun tulen kotiin, vaikka olisin vain 30 min. poissa ja lähtiessä siivonnut!!!

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja a4:
tulin jus viikon työ reissulta, ja kaikki on tip top. ihan kuin lähtiessä. mies ei olekkaan porsas ,vaan ihminen joka huolehtii omat tekemisensä.(ja sotkunsa).
niin varmaan. miehes makaa kuitenkin nytkin sohvalla sammuneena ja ite siivosit just sen oksennukset. :whistle: :kieh:

a4
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja a4:
tulin jus viikon työ reissulta, ja kaikki on tip top. ihan kuin lähtiessä. mies ei olekkaan porsas ,vaan ihminen joka huolehtii omat tekemisensä.(ja sotkunsa).
niin varmaan. miehes makaa kuitenkin nytkin sohvalla sammuneena ja ite siivosit just sen oksennukset. :whistle: :kieh:
hahaa .kade se siellä kirjoittelee. kyl tosiaan makaa sohvalla nyt, mut eipä koskaan ryyppyä enenpää ole ottanut. meil on autoilu harrastus .että silleen.

Yhteistyössä