Vi**** menee hermo!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt äitee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt äitee

Vieras
Oon 1- ja 2-vuotiaiden lasten yh. Soitin eilen lasten isälle (joka ei ikinä ota lapsia luokseen ja käy sillon tällön katsomassa lapsia kun kiinnostaa) että olen nyt todella henkisesti ja fyysisesti väsynyt ja olisi ihanaa jos edes yhden aamun saisi levätä niin että joku muu heräisi lasten kanssa, tekisi aamutoimet, leikkisi, tekisi ruuan ja ehkä vähän siivoilis, tuo isä sitten lupasi tulla yöksi ja herätä aikasin muksujen kanssa että minä saan edes kerran vuodessa levätä. VOI JIILAVITA kun toi isä nukkuu vieläkin tossa ja vinkuu kuinka väsyny on ettei vielä jaksa nousta, siis VI*** toi saa kotonaan nukkua ihan niin paljon ku huvittaa eikä kukaan pakota herään, ei edes töihin ja kehtaa mulle valittaa kuin väsynyt on.
Mä hajoon tähän paikkaan ja ihan just.

ei muuta.

En viitti antaa lapsia ton matkaan, en edes päiväks. Pelkään että lapset on ihan heitteillä sen kämpässä.. Olin taas unohtanu miks ton peekasan joskus jätin, mut jotenkin tyhmässä mielessäni ajattelin että toi osais edes yhden aamun kattoo muksuja.. Mut ei niin ei :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En viitti antaa lapsia ton matkaan, en edes päiväks. Pelkään että lapset on ihan heitteillä sen kämpässä.. Olin taas unohtanu miks ton peekasan joskus jätin, mut jotenkin tyhmässä mielessäni ajattelin että toi osais edes yhden aamun kattoo muksuja.. Mut ei niin ei :/

No juuri tuon vuoksi mies käyttäytyy miten käyttäytyy, kun et luota siihen tuon vertaa. En puolusta nyt miestäsi, sika temppuhan tuo on, mutta ellet väkisin anna sitä vastuuta, ei se sitä ota jatkossakaan.

Yhteistyössä