vetipä sit anoppi kuorma-autollisen herneitä nenäänsä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kapsula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kapsula

Vieras
ja syy on se, et olivat tänään tulossa meille kylään (tai siis soittivat mulle et ollaanko kotona jos tulevat, mä et tervetuloa ollaanhan me), no sit tuli miehen siskolta viesti.. et sanoko mummu et tääl on puolitaloa mahataudissa ja ovat itekki viel eilen oksentaneet.. no ei sanonu.
Mies soitti äitilleen ettei tartte tulla, ja jos tulevat ja tuovat taudin meille saavat ite tulla hoitamaan meidän lapset.. oli poika saanu kuulla kunniansa mm. siitä miks mä en voi suoraan sanoa ettei kiinnosta tavata, ja miks MINUN mielestä heillä ei ois oikeus nähdä lapsia jne jne jne..

.. joo et tervetuloa sitten kyl ku mahatauti on ohitettu, ennen sitä tänne ei ole asiaa..

mä en ymmärrä ihmisiä jotka tulee kylään kun ovat olleet mahataudissa päivää tai kahta aiemmin. Ihanko tahallaan haluavat tartuttaa vai eivätkö vaan tajua että jos vointi parempi, niin kuitenkin vielä voi tarttua.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
mä en ymmärrä ihmisiä jotka tulee kylään kun ovat olleet mahataudissa päivää tai kahta aiemmin. Ihanko tahallaan haluavat tartuttaa vai eivätkö vaan tajua että jos vointi parempi, niin kuitenkin vielä voi tarttua.

sanoppa muuta.. ja ei se kyl mun mielestä mun tai meidän vika ole ettei meille voi nyt tulla :/

Juu,mikä ihme siinä on kun ei tajuta! En mä ainakaan halua ketään vasiten tartuttamaan tänne lapsia enkä itteeni sen paremmin! Anoppis saa vetää vaikka päärynän henkitorveen p.......e jos tuosta suuttuu,ei tartte tahallaan niitä tauteja laittaa eteenpäin. Ja vielä omille lapsen lapsille! Onneksi miehes sisko ymmärsi ilmoittaa!

Yhteistyössä