Vetinen valkovuoto vai lapsivettä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henu 40+6
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Henu 40+6

Vieras
Mulla on nyt menossa rv 40+6. Pe-la välisenä yönä mulla alkoi tosi vetinen vuoto. Siis vuotoa tulee siinä määrin hyvin vähän että pikkuhousut ei siitä pahemmin märäksi asti kastu mutta joka kerta vessassa käydessä vuotoa tulee paljon paperiin ja alapää tuntuu "märältä" koko ajan. Vuoto ei mielestäni tuoksu millekkään, on väritöntä ja melkolailla juoksevaa. Voiko valkovuotoa tulla noin paljon ja juoksevana vai voiko olla että tihuttaisi lapsivettä? Valkovuoto on ollu viikon ajan runsaampaa ja limatulppaa irtoillut mutta vuoto muuttuis tosiaan pe-la yönä kosstumukseltaan omituisen vetiseksi.

kannattaa käydä tarkistuttamassa koska on tietty tuntimäärä minkä jälkeen infektioriski kasvaa molemmillakun vettä on lähtenyt tihkumaan.
ja valkovuoto jättää alkkareihin tahran kun kuivaa.

Mitä tapahtuu, kun nouset makuulta ylös? Vaikka kun heräät? Tuntuuko, että nestettä holahtaa enemmän?
Mä erotin tuosta vuodon lapsivedeksi. Eli kun pötköttelin pidemmän ajan ja nousin ylös niin tuntui, että nestettä valahti pöksyihin enemmän. Siis samalla tapaa, kun kuukautisten aikaan siteen kanssa.
Laita side paikoilleen ja mene näytille. Tekeevät nesteestä siinä siteessä sellaisen testin, jolla saavat selville onko lapsivettä :) Onnea!

[QUOTE="sari";25443819]Mitä tapahtuu, kun nouset makuulta ylös? Vaikka kun heräät? Tuntuuko, että nestettä holahtaa enemmän?
Mä erotin tuosta vuodon lapsivedeksi. Eli kun pötköttelin pidemmän ajan ja nousin ylös niin tuntui, että nestettä valahti pöksyihin enemmän. Siis samalla tapaa, kun kuukautisten aikaan siteen kanssa.
Laita side paikoilleen ja mene näytille. Tekeevät nesteestä siinä siteessä sellaisen testin, jolla saavat selville onko lapsivettä :) Onnea![/QUOTE]

En ole ap, mutta pakko kysyä kyllä kun sama tilanne on...Eli mulla holahtaa juurikin enempi aina kun käännän kylkeä/nousen ylös/ponnistan jotenkin enempi esim. vessassa :D En ole ajatellutkaan, että tää voisi olla lapsivettä, jotenkin automaattisesti ajattelin vain valkovuodoksi...Tätä on jatkunut jo vuorokauden, pitää kyllä soitella varmaan synnärille neuvoja...Voi apua :/ Tämä vuoto kun kuitenkin on täysin kirkasta, ei mitenkään vaaleanpunaista...

En ole ap, mutta pakko kysyä kyllä kun sama tilanne on...Eli mulla holahtaa juurikin enempi aina kun käännän kylkeä/nousen ylös/ponnistan jotenkin enempi esim. vessassa :D En ole ajatellutkaan, että tää voisi olla lapsivettä, jotenkin automaattisesti ajattelin vain valkovuodoksi...Tätä on jatkunut jo vuorokauden, pitää kyllä soitella varmaan synnärille neuvoja...Voi apua :/ Tämä vuoto kun kuitenkin on täysin kirkasta, ei mitenkään vaaleanpunaista...

lapsivesi voi myös olla kirkasta.. lapsivesi haisee makealle, itse viimeksi ihmettelin minusta lähtevää sperman hajua vaik miehen kans ei oltu yhdynnässä oltu päiviin.

Soitin aamulla synnärille ja pyysivät tosiaan käymään. Oltiin puolisen tuntia käyrillä ja sen jälkeen lääkäri testasi onko neste lapsivettä ja ei ollut. Kohdunkaulaa oli vielä 1,5cm jäljellä mutta oli onneksi sentään pehmennyt. Sanoi että vetinen vuoto saattaa olla jotenkin pehmenemisestä johtuvaa. Ultrattiinkin ja lapsivettä oli kohdussa hyvin ja vauva voi hyvin.. Eli nyt vaan odottelu jatkuu :)