"vetinen" todella runsas sperma??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lego
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lego

Vieras
Hei!!!

Millaista sperman kuuluu olla / onko sillä mitään merkitystä lapsen saamiseen?
Olen aina miettinyt tätä, vaikka voi olla ehkä hieman outoa että tällästä ees mietin.
meillä siis vuoden ikäinen pienokainen joka tuli heti tokasta yrityskierrosta, eli aika helposti raskaaksi jäin. Mutta olen aina miettinyt onko mieheni sperma ihan normaalia, koska kenelläkään aiemmalla miesystävälläni on ollut suht paksuhkoa, valkoista spermaa jota on tullut suht normaalimäärä eli joku n. 1 ruokalusikallinen? Mutta minun mieheni sperma on lähes väritöntä, täysin juoksevaa, siis ei ihan vettäkään, mutta ei kaukana siitä. Ja sitä tulee ihan KAMALASTI! Touhuilujen jälkeen kun siirryn vessaan niin spermaa valuu pönttöön ihankun tulisi pieni pissa :D Eilisistä sessioista vielläkin valuu jotain ulos, mahtaakohan edelleen olla samaa tavaraa (todella inhottavaa) vaikka kävinkin eilen suihkussa viellä. Eli määrä on todella suuri :D Onko tällä mitään merkitystä lasta ajatellessa? Onko suuresta sperman määrästä hyötyä/ haittaa vai onko se niin että ei se määrä vaan se laatu vai mites?

Aalright.. Hyperspermia tarkoittaa sitä, että spermaa tulee epänormaalin paljon. Eli yleensä yli 5ml.

Se ei ole hengenvaarallinen tila eikä ole sairaus. Yksilöllinen juttu.

Ja pidemmän päälle esim. kasvisruoka vaikuttaa sperman makuun miedontavasti ja lihansyönti taas saa happamemman maun. Mutta vaikutus ei ala heti.

Mutta yksilöllisiä asioita, mitä sitä kummastelemaan.

Tässä wikistä kopsattua: " Siemenneste on vaaleaa nestettä, jonka ominaisuudet ja määrä vaihtelevat yksilöittäin ja siemensyöksyjen tiheyden mukaan. Siemenneste voi olla paksua, paakkuista ja valkoista tai se voi olla hyvin ohutta ja kirkasta, varsinkin jos edellisestä siemensyöksystä ei ole pitkää aikaa. Usein valkea, paksu siemenneste hetken ajan seisoessaan paikallaan muuttuu kirkkaaksi ja juoksevaiseksi. Siemennestettä vapautuu yleensä 2–15 millilitraa kerralla eli korkeintaan ruokalusikallisen verran. Yksilöllisiä eroja siemennesteen määrän kehityksessä tosin on."

Eli asia on lähes täysin yksilöllinen, mutta ulkoisilla seikoilla asiaan voidaan ehkä vaikuttaa.

Ei ole hengenvaarallinen tila? Huhu.. Enpä tullut ees ajatelleeksi että voisi olla... :D No kiitos kuitenkin..
Lähinnä ajattelin onko siitä mitään hyötyä/haittaa raskaaksi tulemisen kanssa? Tuskin mitään merkitystä ?

Ei ole hengenvaarallinen tila? Huhu.. Enpä tullut ees ajatelleeksi että voisi olla... :D No kiitos kuitenkin..
Lähinnä ajattelin onko siitä mitään hyötyä/haittaa raskaaksi tulemisen kanssa? Tuskin mitään merkitystä ?

No siis tarkoius oli ilmaista, etteib sperman määrällä ole sillätavalla väliä, junou? On siis täydellisen haittaamaton juttu. Luulen, että koostumuksellakaan ei ole väliä, eikä määrälläkään.. Joltain voi tulla vaikka litra spermaa, eikä siinä ole yhtään siimahäntää. Jollain taas on triljoona tervettä uiskentelijaa millilitrassa..

voisiko se olla, että sä itsekin erität jotain yhdynnän aikana.

ja meillä myös tuollainen sotkeva tapaus petikumppanina. joskus oon harkinnut jopa kortsuun palaamista, ettei tarvis seuraavana päivänä valua. ällöttävää.

ensimmäinen lapsi siitettiin välittömästi ja toista tehtiin puoli vuotta.