Vetäytynyt ien

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos jätät pesemättä se tulehtuu. Peset varovasti ja hellällä kädellä. Yleensä vetäytynyt ien johtuu liian kovasta harjasta tai kovasta harjaus voimasta. Valitettavasti vetäytynyt ien palaudu. Siksi se viiltelee, kun siinä on hampaan juuriosa paljastunut, eikä siinä ole enää suojaavaa kiillettä. Jos se vihloo kovin, voidaan hammshoitolassa laittaa siihen sellasta lakkaa, joka auttaa hetken.

mulla oli samanlainen.jos vihloo suositeltiin pesemään pehmeällä vauvan hammasharjalla ja jättämään tahnaa kyseiseen kohtaan sekä syömään purkkaa,mutta sain ajan paikkaukseen.mulla ilmeisesti ongelma ikenet kun nyt jo kaksi vetäytyneen ikenen kohtaa on paikattu kun alkoi näkymään hampan juuri tai mikä kolo nyt olikaan,ja nyt ylhäällä sama homma..mistähän johtuu ja mitenhän voisin välttää tätä vetäytymistä??ällöttää..

Alkuperäinen kirjoittaja kirsi:
mulla oli samanlainen.jos vihloo suositeltiin pesemään pehmeällä vauvan hammasharjalla ja jättämään tahnaa kyseiseen kohtaan sekä syömään purkkaa,mutta sain ajan paikkaukseen.mulla ilmeisesti ongelma ikenet kun nyt jo kaksi vetäytyneen ikenen kohtaa on paikattu kun alkoi näkymään hampan juuri tai mikä kolo nyt olikaan,ja nyt ylhäällä sama homma..mistähän johtuu ja mitenhän voisin välttää tätä vetäytymistä??ällöttää..

Pehmeä hammasharja ja ei voimaa harjaukseen. Ainoa keino ehkäistä ienvetäytymiä. sulla ilmeisesti tullut kunnon kulumat jo vetäytyneeseen ikeneesen ja siksi on paikattu.

Yhteistyössä