Vessaton työ ja suolistosairaus. Help!

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juuri oli kansainvälinen ibd-viikkokin. Miksi et Paula luennoi noilla viikoilla, luentoja oli aika paljon.
Niin on, eikä se systeemi huolinut edes sitä listaa glutamaateista. Sairaiden palstalla sitten hyökkäsivät kimppuun, kun siellä yhdessä kakkukekkerissä (järkyttävää tarjoilua sairaiden tapaamisessa!!!) mun vieressä istui yli 70v. pariskunta, josta mies oli ollut aina terve, mutta vasta vanhana oli suoli tulehtunut. Selvisi siinä piankin - muiden kuullen - että käyttivät pansuolaa ja seuraavana päivänä nämä kekkereiden järjestäjät kailottivat netissä ympäri maailmaa, kuinka olin julmasti syyllistänyt vanhaa ihmistä:censored:
Ravitsemusterapeuttia olinkin mennyt kuuntelemaan, kun sellainen oli sairaalasta tilattu, mutta hänkin sanoi, ettei voi ottaa vastaan muita oheita, kuin mitä ylempää annetaan - sananmukaisesti noin. Sen jälkeen en ole nokkaani tukkinut - aijoo, olihan siellä pillimehutarjoilukin, mitä ei terveenkään maha sietäisi ollenkaan:sick::sick::sick::sick::sick::sick::poop:

vierailija
En tyydy yhtään mihinkään, vaan lukemattomien lääkekokeilujen jälkeen löytyi se lääke jonka avulla kävelen, muista ei ollut mihinkään, paitsi sivuvaikutuksiin.

Ja tuo lyrica-dokumentti, voi luoja. Nyt en tosiaan pysty videoita katsomaan, mutta jos se on se sama minkä aikanaan katsoin niin en voi kuin ihmetellä kuinka aivopesty moni todella on. Siinä mun katsomassa dokkarissa n.30-vuotias mies oli ottanut yliannoksia Lyricaa useana päivänä peräkkäin, ja ruumiinavauksessa löytyi vielä muitakin lääkkeitä isoja annoksia. Kuolema oli surullinen mutta ei todellakaan lääkkeen vika.

Mutta minä lopetan tähän, jatka sinä vain Paula vaikka hamaan tulevaisuuteen. Vuorovaikutusta ei sinun kanssasi keskusteluun saa. Minä osaan hoitaa sairauteni parhaaksi katsomallani tavalla, ja miljoonatta kertaa sanon, että ole kiitollinen ettet joudu elämään sellaista elämää mitä moni joutuu. Kunnioitusta voisit opetella ja ymmärrystä ihmisten erilaisuuteen.

vierailija
En tyydy yhtään mihinkään, vaan lukemattomien lääkekokeilujen jälkeen löytyi se lääke jonka avulla kävelen, muista ei ollut mihinkään, paitsi sivuvaikutuksiin.

Ja tuo lyrica-dokumentti, voi luoja. Nyt en tosiaan pysty videoita katsomaan, mutta jos se on se sama minkä aikanaan katsoin niin en voi kuin ihmetellä kuinka aivopesty moni todella on. Siinä mun katsomassa dokkarissa n.30-vuotias mies oli ottanut yliannoksia Lyricaa useana päivänä peräkkäin, ja ruumiinavauksessa löytyi vielä muitakin lääkkeitä isoja annoksia. Kuolema oli surullinen mutta ei todellakaan lääkkeen vika.

Mutta minä lopetan tähän, jatka sinä vain Paula vaikka hamaan tulevaisuuteen. Vuorovaikutusta ei sinun kanssasi keskusteluun saa. Minä osaan hoitaa sairauteni parhaaksi katsomallani tavalla, ja miljoonatta kertaa sanon, että ole kiitollinen ettet joudu elämään sellaista elämää mitä moni joutuu. Kunnioitusta voisit opetella ja ymmärrystä ihmisten erilaisuuteen.
Siis se oli Lyrica? Enhän tiennyt, arvasin vain.. Mutta kuten, sanoin, en voi asialle mitään(y)
http://www.suomenluonto.fi/sisalto/artikkelit/mmm-lukee-mehilaistutkimuksia-valikoivasti-uusi-neonikotinoidiaanestys-tulossa-vapun-aatonaattona/
Enkä luota mihinkään, missä on rypsiä - ja saahan niitä hermomyrkkyjä laittaa muihinkin viljelykasveihin:sick::sick::sick::sick:

vierailija
Tietenkin jatkan, mutta minkälaista k u n n i o i t u s t a tarkoitat? Tiedän monenmonta tyyppiä, jotka ovat saaneet avun, mutta en tosiaan aio niitä luetella täällä enkä muuallakaan. Varmaan aika moni on muuttanut muualle, missä maita ei oloe pilattu glyfosaatilla eikä teollisuus pilaa ruokaa sillä "vitamiinilla", mikä tekee sairaaksi. Ei muuten ollut lupaa sanoa sillä elävällä vastaajalla, mitä on lasten purkkiruoassa käytetyn c-vitamiinin säkissä - kun kysyin, mitä siinä lukee. Sanoi, että samaa on, mitä lääketehtaat käyttävät. Siitä oikeesti tulee sairaaksi - korvatulehdus tuli! Mutta mulla voi hyvinkin olla maissiallergia, kun en sitä siedä ollenkaan, esimerkiksi Valion maitotuotteiden D-vitamiinivalmiste saa monen suolen tulehtumaan siksi, kun siinä maississa on koisantorjunta-aine, mnkä se GMO-maisi itse tuottaa. SIITÄ tässä olisi pitänyt keskustella, jos jollakin on suolistotulehdus ja siitä se video kertoi. En siis mahda mitään, mutta en ymmärrä, mitä täytyy tällaisessa systeemissä kunnioittaa?
http://koti.utanet.fi/~paula/2016/1912.htm
Fosfaattikinkku juoksuttaa yön vessassa eikä pysty nukkumaan tietenkään. Luomukinkkua ei kaikille riittäisi, mut senkin joku saattaa pilata karrageenikermalla, missä se levä aiheuttaa koe-eläimillekin tulehdusta, E407. Kai sulle siitä on mainittu lääkärissä? Saattaahan sekin aiheuttaa hermokipua? Miksi ei voisi? Siitä tulee välittömästi poskiontelotulehdus, jos sattuu vahingossa syömään:-(

vierailija
Onhan täällä niitä hoitsuttaria ollut useammastikin, joille tosiaan maksetaan kuukausipalkan muodossa siitä vuorovaikutuksesta - miten muuten voisikaan?
http://koti.utanet.fi/~paula/2016/0401.htm

Tuossahan tulee pian vuosipäivä vastaan. Linkit täytyy avata itse, mutta uskon vahvasti, että seassa aina on joku, joka tosiaan haluaa ainakin lapsensa terveyden puolesta tehdä parhaansa, eikö:love:(y)

vierailija
Työnantaja vois joko siirtää sopivammalle reitille tai selvittää kiinteistöt/kerrostalot joissa voisit käyttää toilettia. Saipparia pitäis saada, jos työnantaja ei kykene asiaa järjestämään niin, että voit tehdä työsi vointisi huomioiden.

Leikkaussalissa olen kuullut joskus käytettävän vaippoja. Totta tai tarua, mutta sairaudesta johtuvaa ongelmaa ei hoideta ensisijaisesti vaipoilla. Vai oikeastikko vatsataudissa pakotettaisiin töihin vaipat housuis ja lääkäri laittais papereihin KP?

vierailija
Työnantaja vois joko siirtää sopivammalle reitille tai selvittää kiinteistöt/kerrostalot joissa voisit käyttää toilettia. Saipparia pitäis saada, jos työnantaja ei kykene asiaa järjestämään niin, että voit tehdä työsi vointisi huomioiden.

Leikkaussalissa olen kuullut joskus käytettävän vaippoja. Totta tai tarua, mutta sairaudesta johtuvaa ongelmaa ei hoideta ensisijaisesti vaipoilla. Vai oikeastikko vatsataudissa pakotettaisiin töihin vaipat housuis ja lääkäri laittais papereihin KP?
Ei ole Holbyssäkään sellaista kerrottu - vielä. Mutta kipeenä ei saa mennä töihin missään muuallakaan, miten sitten leikkaussalissa???? Huhhuijaa taas - mahdollista tai jopa todennäköistäkin, jos tarkalleen asiaa ajattelee:eek::confused::alien:

vierailija
Eipä ole mahdotonta sekään, mutta ei ole vielä edes Holbyssä sellaista tapahtunut - kaikkea muuta kyllä! Eikö ole melkoinen riski epäonnistua siinä kaikessa silloin - muidenkin?

vierailija
Akuuttiin ongelmaan paras ratkaisu varmaan olisi vain yksinkertaisesti kysyä muutamasta paikasta, voisitko käydä siellä vessassa. Olen itse töissä hammaslääkäriasemalla, ja työpaikallani on yksi postinjakaja kysynyt, voiko meillä käydä vessassa jos tarvitsee. Totta kai me lupasimme.

Kerrostaloissa on aika yleisesti saunatilat ja niiden yhteydessä wc-tilat. Varmasti sinulla on mahdollisuus tarvittaessa käyttää joitain niistä. Siellä vessa-asiansa hoitavat myös mm. rappusiivoojat.

vierailija
jos ap tekee ilta-aikaan töitä niin tuo saunatilojen vessan käyttö ei kyllä onnistu. ei ihmiset suostu siihen että kesken saunavuoron joku tulee sinne ripuloimaan o_O
ihan oikeasti, miettikää nyt vähän omalle kohdalle: siellä olette koko perheen voimin alasti saunomassa kun tiloihin ryntää ventovieras ihminen ja päästelee megalomaaniset haisuruikulit vessaan ja toivottaa perään hyvää illanjatkoa :confused:

mutta siis jos ap:lla on tilanne tuo että ei onnistu töissä oleminen niin työpaikan vaihto on kyllä ihan oman pään kannaltakin järkevää. Minä lähdin kotihoidosta ihan samasta syystä, ei sielläkään ollut vessamahdollisuutta saatika edes aikaa siihen että olisi sinne vessaan mennyt jos niitä olisi ollut (asiakasvessoja ei saa hoitajat käyttää).

Ei mun kohdalla kyllä auta se, että jossain on vessa jonne saa mennä, kun jos se vessa on yli viiden minuutin matkan päässä niin sinne ei vaan kerkeä. Nykyisin tämä on ongelma lähinnä työmatkoilla ja vapaa-aikana kun yrittää vaikka käydä kaupassa :notworthy:

vierailija
jos ap tekee ilta-aikaan töitä niin tuo saunatilojen vessan käyttö ei kyllä onnistu. ei ihmiset suostu siihen että kesken saunavuoron joku tulee sinne ripuloimaan o_O
ihan oikeasti, miettikää nyt vähän omalle kohdalle: siellä olette koko perheen voimin alasti saunomassa kun tiloihin ryntää ventovieras ihminen ja päästelee megalomaaniset haisuruikulit vessaan ja toivottaa perään hyvää illanjatkoa :confused:
Meillä ainakin vessa on ennen pukuhuoneita, ei itse saunatiloissa. Mutta sinne ei kyllä ilman avainta pääse, tai itse vessaan pääsee, mutta sen sisäänkäytitiloihin ei. Asukkaatkaan ei pääse sinne omilla avaimillaan, jos saunan sähkölukko ei ole auki.

vierailija
Varmaan voi , jos sattuisi itsekin olemaan -- vaikkapa kokonaan suoleton. Mikä estäisi?
Itse en ole ensimmäistäkään Imodiumia ottanut ikinä ja eka tappelu vastaanotolla alkaisi varmasti siitä. Eihän niiden enää tarvi niistä vastuuta kantaa, kun ne on ilman reseptiä myytäviä valmisteita. Tosin ne ovat sitä siksi, kun suolettomia ihmisiä on niin paljon, että vastaanotot täyttyisivät pelkästään entisen reseptin uusijoista. Toisten kokemuksista olen oppinut sentään jotakin.
-toistan yhä -

Yhteistyössä