Vessapaperiasiaa (tosi tärkeä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toiletpapper
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toiletpapper

Vieras
Onko teidän mielestänne vessapaperin laatu huonontunut? Mua oikeasti ottaa päähän, että lähes aina kun pyyhin takalistoani niin vessapaperi repeää /halkeaa ja sitte suunnilleen saa "tuotokset" sormille :ashamed: Siis onko muilla samoja ongelmia tai yleensä tullut sama asia eteen?! Mielestäni en oo ns.pyyhkimistottumuksiani viime aikoina mitenkään muuttanut.Ihan kivahan se olis takamuksensa saada kunnolla pyyhittyä isomman asian jälkeen.Vai kuinka monta kerrosta sitä paprua pitäs olla, että kestää?En nyt sentäs ihan yhdellä paperilla kuitenkaan pyyhi...Ongelmansa kullakin, mutta tosissaan alkaa jurppia...

Sama täällä, se on melkein rulla /päivä ja joskus enemmänkin jos sattuu isompi hätä useamman kerran päivässä. jos ei kieri montaa kierrosta paperia, niin sormet on pississä lähes aina....

Ei tuo Embokaan niin hyvää. se nöyhtääntyy ja jää paperin paloja sit takamukseen. Ei van raskis nniitä kalleimpia papereita ostaa kun on niin monta käyttäjää. Keltainen serla on kuin hiekkapaperilla pyyhkis. Aikasemmin oli dailyn wc paperi hyvää mut laatu huononi ku vaihtu rainbowiksi.

On huonontunut, ennen sentään kesti jotain. Mutta kun nyt on niiiiin pehmeää ja mukavaa, niin siitä vissiin pitää keston kustannuksella maksaa.

Mä pyyhin nykyään takalistoni noilla lasten peppupyyhkeillä isomman hädän jälkeen. Se kestää, ei tarvii kun sen yhden paperin :)

Joo miksi ihmeessä Dailya ei enää saa, vaan tuota p***** rainbowta? Ovat aivan eri planeetoilta nuo paperit. Sama pyykkipulverissa, ei saa enää Daily Sensitiveä (ja se oli aivan paras aina). =(

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
On huonontunut, ennen sentään kesti jotain. Mutta kun nyt on niiiiin pehmeää ja mukavaa, niin siitä vissiin pitää keston kustannuksella maksaa.

Mä pyyhin nykyään takalistoni noilla lasten peppupyyhkeillä isomman hädän jälkeen. Se kestää, ei tarvii kun sen yhden paperin :)

Niitä ei sitten saa laittaa vessanpönttöön!

Alkuperäinen kirjoittaja kiva haju roskiksessa:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:

Niitä ei sitten saa laittaa vessanpönttöön!

Ei saa, ei. Mutta meillä pyyhitään lastenkin peput niillä ja roskis tyhjennetään aamuin ja illoin ;) ei muuten haise!

Alkuperäinen kirjoittaja just 1:
Osta Lotus Just 1:ia. Vain yksi pala riittää eikä hajoo käsiin:
http://www.lotusfamily.net/fi-FI/product/flash/1/1.aspx

Mein äiti oli ostanu tuota ja yks arkki kyllä kastu samantien läpi kun pyyhin, että se sit siitä ja sen paremmuudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja niin höh!:
Joo miksi ihmeessä Dailya ei enää saa, vaan tuota p***** rainbowta? Ovat aivan eri planeetoilta nuo paperit. Sama pyykkipulverissa, ei saa enää Daily Sensitiveä (ja se oli aivan paras aina). =(

Mä tänään ihmettelinkin, että mihin on Daily hävinnyt ja ostin rainbowin, saa nyt nähdä miten se toimii.

Osta sitä s-ryhmän omaa merkkiä x-tra, maksaa jotain 1.60 8 rullaa ja ihan hyvin ajaa asiansa. Embo on riittämätöntä, tuntuu että se rulla hujahtaa hetkessä. Enoni aikanaan pelotteli, että keltaisesta vessapaperista tulee peräsyöpää -sitä en edelleenkään osta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Osta sitä s-ryhmän omaa merkkiä x-tra, maksaa jotain 1.60 8 rullaa ja ihan hyvin ajaa asiansa. Embo on riittämätöntä, tuntuu että se rulla hujahtaa hetkessä. Enoni aikanaan pelotteli, että keltaisesta vessapaperista tulee peräsyöpää -sitä en edelleenkään osta.

Siinä keltasessa serlassa on kyllä oikeasti jotain outoa. Mun takamus ei kestä sitä, menee iho rikki. Ja tiedän muitakin, jotka ei voi käyttää sitä.

Yhdyn puheeseen tuon Lotuksen Just 1 paperin suhteen! Tämän parempaa en ole aiemmin löytänyt - käy hyvin tuotteeksi myös allergiselle, vaikka valkoista onkin ja kesto on vihdoin oikeialla tasolla. Taidanpa siirtyä kokonaan tähän merkkiin erilaisten kokeilujen jälkeen. Aina ovat paperit hajoilleet tai sitten ruvennut kutittamaan. Lambiakin mainostetaan hyvänä ja kestävänä, mulle ainakin liian pehmeää, eikä sovi kakkostarpeelle juuri ollenkaan ellei tee paperikasaa. Muutoin Embo käy, mikäli Just 1 loppunut tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
Mä käytän ihan törkeen määrän paperia perseeni pyyhkimiseen ja ihan sama mitä paperia :saint: koskaan ei oo revenny tai ollu sormet paskassa. :D

Sama juttu!

Mun äiti on kuuluttanut suureen ääneen miten (aikoinaan) kotoa muutettuani vessanpaperin kulutus pieneni yli puolella!

Mä käytän vessapaperia ainoastaan silloin kun pyyhin pissan jälkeen, ison hädän jälkeen pesen pyllyni suihkulla etukautta ja sen jälkeen pesen kädet. Mutta mulla oli kaveri helmikuussa kylässä niin käytti aivan hirveästi kerralla vessapaperia, hyvä ettei ollut vessanpönttö tukossa, ja aina oli paketti tyhjä ja vessapaperit melkein loppu kun tää kaveri lähti meiltä.

Mä en juurikaan lidlissä asioi, mutta vessapaperin haen sieltä. Oli ennen semmonen Dessa merkkinen, nyt vaihtoi nimeään, mut aihan se kolminkertainen riittää (vaaleensininen pussi) ja on pehmeetä.
Sit siitä on myös nelinkertainen (vaaleenpunainen pussi) versio.
En tosiaan muista sen uutta nimeä, mut tuskin ko. kaupassa kovin montaa ulkolaista merkkiä on, jotka täsmää näihin tuntomerkkeihin. =)

Yhteistyössä