Vesirokkorokote?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piipi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
YYYYH! Mut kai se on pakko... 2 pitäis ostaa...

Pystyyköhän sitä millään testaamaan onko jollain jo immuniteetti vai ei? Mä en nimittäin osaa sanoa 100% varmuudella onko mein muksut sen sairastaneet vai, mutta millään se ei nyt tunnu tarttuvan....

Ei osaa sanoa. Mutta ite oli toi kärsittävä, eli vakuutus ei korvannu. Pojalla tapaturma ja hoitokuluvakuutus, ja tuo on ennaltaehkäisyä, niin sitä ei korvata, oli vastaus kun kysyin. Mutta kun lääkäri atoopikolle sitä suositti, niin otettiin vaikka se hinta kirpasikin.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:

Pystyyköhän sitä millään testaamaan onko jollain jo immuniteetti vai ei? Mä en nimittäin osaa sanoa 100% varmuudella onko mein muksut sen sairastaneet vai, mutta millään se ei nyt tunnu tarttuvan....

Verikokeella saa selville.

Alkuperäinen kirjoittaja kolme rokotettua lasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:

Verikokeella saa selville.

Ihanko totta? :o Pitääkin ennen ostoa tarkistaa TK:sta

Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:
66 e maksoi viime vuoden puolella x2 tietenkin. Mut piikitettiin kun en ole vesirokkoa sairastanut. Ja voidaan testata verikokeella, jottei turhaan maksa.

No tosi hyvä juttu. Meillä on nimittäin ollut lapsilla pienenä sellainen outo kuume ja muutamia näppyjä, mutta terkkarikaan ei osannut silloin sanoa oliko kyse vesirokosta vai muusta.

Yhteistyössä