F
fatima*
Vieras
Olen itse kirjoitellut, haaveillut ja taustaillut tällä palstalla jo vuodesta 2005 ja nyt opiskeluihini liittyen haluaisin joitain kommentteja, miten te muut olette tällaisen netti-vertaistuen/-ystävyyden kokeneet? Oletteko esimerkiksi koskaan nettikavereita tavanneet? Vai onko se riittänyt, että voitte täällä jakaa tuntojanne, hyviä ja huonoja? Minkälaisia kokemuksia teillä on näiltä sivustoilta, oletteko saaneet tukea?
Itse nimittäin olen kokenut nämä sivut todella tärkeiksi erityisesti siinä vaiheessa, kun keskenmenot olivat tuoreessa muistissa ja vauvahaaveilu oli pinnalla. Nyt vuosikas taapero vie aikani, mutta silti käyn täällä vanhojen ystävien (ja uusienkin) kuulumisia lukemassa ja välillä kommentoimassa.
Olisi kiva kuulla muiden kommentteja!
Itse nimittäin olen kokenut nämä sivut todella tärkeiksi erityisesti siinä vaiheessa, kun keskenmenot olivat tuoreessa muistissa ja vauvahaaveilu oli pinnalla. Nyt vuosikas taapero vie aikani, mutta silti käyn täällä vanhojen ystävien (ja uusienkin) kuulumisia lukemassa ja välillä kommentoimassa.
Olisi kiva kuulla muiden kommentteja!