Verta yhdynnän aikana ja sen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emmi_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Emmi_

Vieras
Moikka moi,

Mulla on tällänen pikku ongelma.

Mulla on nyt kaks kertaa tullut verta yhdynnän aikana, kummallakin keralla on käytetty kumia ja mua ei ole sattunu eikä tuntunu pahalta. Verta tulee tosiaan tosi paljon ja vielä seuraavana päivänäkin pikkuhousut on veressä. Yhdynnän jälkeen alapäätä kirvelee.

Kummallisinta tässä jutussa on, että harrastin seksiä noiden kahden kerran välissä eri miehen kanssa, ja verta ei tullut. emme käyttäneet kumia.

en käytä ehkäisynä muuta kuin kondomia.

Onko jollain samanlaisia kokemuksia?
Mistä voi johtua?

Moi,

käy lääkärillä. Syitä voi olla monia, joista hyvässä tapauksessa kyse on limakalvon herkkyydestä, tai jostakin helposti hoidettavasta sukupuolitaudista. Itselläni toistuvat vuodot osoittautuivat kohdunkaulan syöväksi. Mene siis lääkärille, pyydä sukupuolitautitestit ja papa. Nopeaa ja helppoa, ja voivat pelastaa henkesi, tai ainakin mahdollisuutesi saada lapsia.

Moikka moi,

Mulla on tällänen pikku ongelma.

Mulla on nyt kaks kertaa tullut verta yhdynnän aikana, kummallakin keralla on käytetty kumia ja mua ei ole sattunu eikä tuntunu pahalta. Verta tulee tosiaan tosi paljon ja vielä seuraavana päivänäkin pikkuhousut on veressä. Yhdynnän jälkeen alapäätä kirvelee.

Kummallisinta tässä jutussa on, että harrastin seksiä noiden kahden kerran välissä eri miehen kanssa, ja verta ei tullut. emme käyttäneet kumia.

en käytä ehkäisynä muuta kuin kondomia.

Onko jollain samanlaisia kokemuksia?
Mistä voi johtua?

Viimeksi muokattu: