Verta rv12, syke kuuluu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oihkl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oihkl

Vieras
Tilanne: Housuun hulahti kirkata verta, ei hyytymiä, vaikea arvioida määrää mutta ehkä 0,5-1dl, menin samantien vessaan ja tippoja tippui pönttöön, sitten loppui kuin seinään. Ei ole kipuja ja nyt ei siis tuntiin mitään vuotoa. Menossa rv12 ja syke kuului kotidopplerilla vahvana äsken.
Arvauksia mikä vuodon syynä?

Minulal on aiemmissa raskauksissakin ollut vuotoja, ekalla kerralla rv16 syynä myooma joka vuoti pois, toisella kertaa rv6 vuodolle ei löytynyt syytä.
Yksi keskenmennyt raskaus myös takana, silloin syynä kohtutulehdus jonka vuoksi vuotelua koko raskauden ajan, pahanhajuista ja epämääräisen väristä.
Viikko siten otettu crp, clue-solu ym testit ja kaikki negatiivisia.

Mulla oli myös raskaudessa kaksi kertaa oikeen kunnon vuotoa, siis todella kuin seula vuosin, ja syyksi paljastu utrassa se, että alkio porautui syvemmälle kohdun seinämään ja rikkoi verisuonia. Täysin vaaratonta vuotelua on, jos ei kipuja ole. Onnea raskaudesta ja hyvää odotusaikaa :)

Kiitos.
Jotenkni en tällä hetkellä tuosta ole kovin huolissani, toivottavasti ei tarvitse olla jatkossakaan.. Ensi viikolla on nt-ultra, siellä sitten selviää enemmän, ellei nyt tilanne huonone niin että pitää mennä omalle gynelle ennen sitä, toivottavasti ei.

Kiitos.
Jotenkni en tällä hetkellä tuosta ole kovin huolissani, toivottavasti ei tarvitse olla jatkossakaan.. Ensi viikolla on nt-ultra, siellä sitten selviää enemmän, ellei nyt tilanne huonone niin että pitää mennä omalle gynelle ennen sitä, toivottavasti ei.

No kyllä mä vähän ihmettelen ettet ole sen kummemmin huolissasi. Ei se nyt ihan tavallista ole, että kirkasta verta hulahtaa tuollainen määrä. Voi myös viitata johonkin vakavampaan, esim. istukan osittaiseen irtoamiseen. Se, että kipuja ei ole heti, ei ole mikään tae, ettei kyseessä ole jotain pahempaa. Kyllä vähintäänkin soittaisin äitipolille ja itse kyllä haluaisin samantien myös ultraan. Jostakin se veri on peräisin...

No kyllä mä vähän ihmettelen ettet ole sen kummemmin huolissasi. Ei se nyt ihan tavallista ole, että kirkasta verta hulahtaa tuollainen määrä. Voi myös viitata johonkin vakavampaan, esim. istukan osittaiseen irtoamiseen. Se, että kipuja ei ole heti, ei ole mikään tae, ettei kyseessä ole jotain pahempaa. Kyllä vähintäänkin soittaisin äitipolille ja itse kyllä haluaisin samantien myös ultraan. Jostakin se veri on peräisin...

No saisithan soittaa, mutta täällä et ainakaan tuosta pääsis vielä julkiselle ultraan. Että soita sitten samalla yksityiselle. ;)

Ja ihan vain silleen, et mulla kyllä oli kipujakin. Mitä enemmä kipuja, sitä enemmän vuotoa ja mitä enemmän vuotoa, sitä enemmän hyytymiä. Silti eip hätää..

Toki se aina stressaa, mutta toisaalta ei auta ottaa kovaa pulttia asiasta, jolle ei voi mitään. Jos vuoto yltyy kovaksi ja/tai kivut kovenee paljon, niin sitten ottavat julkiselle. Sitä ennen ne toteavat, että joo sä vuodat.

Yhteistyössä