Verta korvasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tumpelo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tumpelo"

Vieras
No eiköhän pitäny sitte mennä liukastelemaan tuolla pihalla ja paukautin pääni ja korvani samalla johonkin kovaan esineeseen kauppakassissani (joo älkää kysykö miten onnistuin, en itekkään tiedä :D) Ei nyt sinänsä edes hirmuisen kipeää ottanut eikä oo mitään päänsärkyä tai muutakaan mutta korvan sisältä tuli verta silleen että vähän valuikin ulos. Ei nyt mitenkään siis kaulaan asti valunut mutta jonkin verrna kuitenkin. Onkohan ihan vaaratonta? Kuulo on kyllä ihan normaali eikä korvaan satu. Googlettelin (typeränä) vähän ja mietin että kun pääkin kuitenkin kolahti niin eihän se siitä voi johtua? Se kun ois vissiin vakavampaa. Mutta toisaalta en usko, koska ei mulla oo mitään päänsärkyä eikä edes tullut kuhmuakaan. En oo viitiny tota korvaa ronkkia että onkohan vaan korvakäytävässä haava..

Onks sulla täysin mahdotonta mennä käymään päivystyksessä näyttämässä? Mä kyllä menisin ihan vaan varmuudeksi. Voisko joku kenties kurkata sun korvaan vaik taskulampun kanssa niin sais tietää onko siellä haavaa?

Soita nyt edes jonnekin päivystykseen ja kysy mitä ne on mieltä.. Sinuna en kyllä olis palstalla kirjottelemassa vaan istumassa jo siellä päivystyksessä....

[QUOTE="Tanjuska";25198029]Onks sulla täysin mahdotonta mennä käymään päivystyksessä näyttämässä? Mä kyllä menisin ihan vaan varmuudeksi. Voisko joku kenties kurkata sun korvaan vaik taskulampun kanssa niin sais tietää onko siellä haavaa?[/QUOTE]

Ei ihme jos päivystykset on aina niin ruuhkasia kun ihmiset pakkautuvat sinne ihan vaan varmuuden vuoksi näytille.
Varmaan ap on saanut jonkun pikku naarmun korvaansa joka sit vuotanut. Jos ei enää vuoda niin eipä siinä mitään, paranee varmaan itsekseen. Tuskinpa syytä suurempaan huoleen.

No tällä hetkellä ois vähä vaikea päästä terveyskeskukseen, pääsisin kyllä jos oisi pakko mutta en nyt tiedä viitiikö tän takia lähteä. Siksipä kyselenkin täältä aluksi.. Toki sit jos tulee muita oireita tai jos vuotais edelleen. Nyt ei kyllä enää vuoda.

Sitähän varten tuo päivystys mun mielestä on auki viikonloppuisin että sinne voi mennä kun on itsensä loukannut tai sairastunut. Saako sinne mennä vain jos on kuolemansairas tai pää on irronnut harteilta?

pyysin miestä putsaamaan mun korvasta nuo veret ja kattoo näkyykö siellä mitään. Ei nähnyt oikeen kunnolla kun ei oo mitään pikkusta lamppua mutta sit kun putsas niin rupes vähän kirvelemään tuohon korvan "suuaukolle" vai mikähän ois parempi sana. Eli siinä taitaa jokin haava olla. Voisin kokeilla vielä pumpulitikulla pian tosta pikkaisen syvemmältä että onko siellä verta. Jos ei ole niin kaikki on varmaan ok :) Luulisin.