H
huonh
Vieras
Joku kiltti jos osais taas urpoa neuvoa..
Minulle on merkattu tälle vuodelle veroprosentiksi 13 ja tulojen arvioksi 15 000,vaikka en ole ollut tämän vuoden aikana töissä (olen opiskelija) enkä mene työhön (jään äitiyslomalle pian). Pitääkö minun jotenkin korjata asia toimistoon vai onko sillä mitään väliä?
En myöskään älyä,pystynkö jotenkin muuttamaan että äitiyspäivärahasta ei otettaisi sitä 20prosenttia pois. Jotkut sanoo,että se onnistuu muutosverokortilla, mutta lapuissa lukee sitten jämäkästi että se on kuitenkin aina vähintään sen 20prosenttia.
Voi lekalla päähän sanon minä, vittu mitä paskaa.
Minulle on merkattu tälle vuodelle veroprosentiksi 13 ja tulojen arvioksi 15 000,vaikka en ole ollut tämän vuoden aikana töissä (olen opiskelija) enkä mene työhön (jään äitiyslomalle pian). Pitääkö minun jotenkin korjata asia toimistoon vai onko sillä mitään väliä?
En myöskään älyä,pystynkö jotenkin muuttamaan että äitiyspäivärahasta ei otettaisi sitä 20prosenttia pois. Jotkut sanoo,että se onnistuu muutosverokortilla, mutta lapuissa lukee sitten jämäkästi että se on kuitenkin aina vähintään sen 20prosenttia.
Voi lekalla päähän sanon minä, vittu mitä paskaa.