veroprosentti G:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nelly83:
19,5% pitäis varmaan pienentää, kun kh:lla olen, mutta enpä taida jaksaa... Tuleepahan ainakin palautuksia..

Mulla oli veroprosentti 20 sillon ku olin kotihoidontuella ja silti maksoin 100 euroa lisää veroja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
19,5% pitäis varmaan pienentää, kun kh:lla olen, mutta enpä taida jaksaa... Tuleepahan ainakin palautuksia..

Mulla oli veroprosentti 20 sillon ku olin kotihoidontuella ja silti maksoin 100 euroa lisää veroja.

oho :o no katotaan, kuin mun käy :/

Pienentää? :o Mulla oli viimevuonna 21% ja palautuksia tuli 20e, joten jos tuosta sä meinaat pienentää, niin mätkyjä tupsahtaa ens jouluna.

No et ilmeisesti sit koko verovuotta ollut sillä kotihoidontuella, vaan osan vuotta tulosi olivat aikas korkeat?

oho :o no katotaan, kuin mun käy :/

Sosiaalietuuksiin on omat prosentit ja jos et ole ilmoittanut Kelalle sitä prosenttia niin Kela ottaa automaattisesti sen 20% ja verottaja muistaa jouluna. Valitettavaa, mutta totta.

Itse maksan hoitolisästä ja äitiyspvrahasta 22,5% ja toivon että saisin palautusta.

Jos olisin töissä maksasin 11%

kotihoidontuelle oma kortti, palkalle omansa, molemmissa 17. vähennykset ilimotan AINA jälkikäteen jotta saan kunnon palautukset :D jos en olisi alkuvuotta hoitovapaalla, veroprosentti ennen vähennyksiä olis 23.

Mun veroprosentti on 22,5 ja lisäprosentti 42, joka kuukausi osa tuloista menee tuolla lisäprosentilla. Kokonaisprosentti näyttää äkkiä laskien olevan siten 25,62, paitsi että lomarahat ja yksi tuleva bonus nostavat kyllä kokonaisprosenttia vielä tuostakin.

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Mun veroprosentti on 22,5 ja lisäprosentti 42, joka kuukausi osa tuloista menee tuolla lisäprosentilla. Kokonaisprosentti näyttää äkkiä laskien olevan siten 25,62, paitsi että lomarahat ja yksi tuleva bonus nostavat kyllä kokonaisprosenttia vielä tuostakin.

eikös kannattais sitte nostattaa sitä veroprosenttia jottei mee lisäprosentin mukaan? ja kannattaiskohan valita se vaihtoehto jossa se tuloraja on koko vuoden ajalta? :whistle:

Yhteistyössä