V
vieras
Vieras
Mie sain palautuksia reilut 3000 ekua. Pikkasen oon tyytyväinen. Mites joskos muille on tullut tieto tuleeko mätkyjä vai saako palautuksia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:reilu tonni ja olen kyllä tyytyväinen koska olen ollut kht-tuella...
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:reilu tonni ja olen kyllä tyytyväinen koska olen ollut kht-tuella...
Millä prosentilla lähtee verot? Miulla viime vuosi meni äitiysvapaalla ja kotihoidontuella, veroja lähti 20% ja mätkyjä yli 200e. Miten hitossa ihmiset voi saada takasin päin kelan rahoista?
Alkuperäinen kirjoittaja Ahdistunut lapsiperhe:Mätkyjä tietysti, mutta millä sossun asiakkaat maksaa ne? Rahat kun riittävät just elämiseen, niin miten maksaa mätkyt? Kiva juttu joulun alla. Ahdistaa jo nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mä saan vajaan tonnin ja mies viis, joten pitää olla tyytyväinen. Remontteihin menee kaikki palautukset.
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mä saan vajaan tonnin ja mies viis, joten pitää olla tyytyväinen. Remontteihin menee kaikki palautukset.
Kannattaako miehesi maksaa neljäsataa kuukaudessa ylimääräistä ennakonpidätystä?
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mä saan vajaan tonnin ja mies viis, joten pitää olla tyytyväinen. Remontteihin menee kaikki palautukset.
Kannattaako miehesi maksaa neljäsataa kuukaudessa ylimääräistä ennakonpidätystä?
Juu, saa sitten kivat joulurahat.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ahdistunut lapsiperhe:Mätkyjä tietysti, mutta millä sossun asiakkaat maksaa ne? Rahat kun riittävät just elämiseen, niin miten maksaa mätkyt? Kiva juttu joulun alla. Ahdistaa jo nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mä saan vajaan tonnin ja mies viis, joten pitää olla tyytyväinen. Remontteihin menee kaikki palautukset.
Jahas... Kai se sitten selitys on tuokin. Pankin korkeakorkoiseltakin saisi tosin paremman tuoton säästöille...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mie sain palautuksia reilut 3000 ekua. Pikkasen oon tyytyväinen. Mites joskos muille on tullut tieto tuleeko mätkyjä vai saako palautuksia?
Alkuperäinen kirjoittaja -J:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mä saan vajaan tonnin ja mies viis, joten pitää olla tyytyväinen. Remontteihin menee kaikki palautukset.
Jahas... Kai se sitten selitys on tuokin. Pankin korkeakorkoiseltakin saisi tosin paremman tuoton säästöille...
Ei muuten saa tällä hetkellä, veronpalautuksilla taitaapi olla 2,5 prosentin korko, kovasti saa etsiä jos haluaa samanlaisen koron pankista! Mulla sama juttu, korkeempi veroprosentti, niin se on loistavin keino pakko säästää!