veroilmoitusverkossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmääkin tyhmempi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmääkin tyhmempi

Vieras
toisessa kejussa mainitaan, että vero.fi sivuilta veroilmoitusverkossa kohtaa pääsee tarkastamaan paljon tulee mätkyjä/palautuksia. voisko joku ystävällinen antaa palikkaohjeen mulle, kun yritn mennä katsomaan niin pääsen siis vain muokkaamaan niitä tietoja, mutten näe mistään mitä on nyt tulossa ja minkä verran. niin ja mulla ei ole tietoihin muokattavaa. tiedän, ettähaukkuja tulee mut tulkoot, ei kiinnosta :P

[QUOTE="mie";23516001]Sieltä voi ainoastaan katsoa ja muokata tietoja, veronpalautuksen/mätkyjen määrää ei suoraan näe.[/QUOTE]

Vai johtusdiko ettei ne oo vero toimistossa ehtinyt laittaa vielä niitä?

[QUOTE="vieras";23516018]Vai johtusdiko ettei ne oo vero toimistossa ehtinyt laittaa vielä niitä?[/QUOTE]

jaa-a, sano sä jos tiedät :) mä en ainakaa ymmärrä yhtään ku toiset sanoo et näkyy suoraan ja toiset laskee jollain paskalaskureil ja kolmannet näkee ne suoraan varmaan avaamatta koko vero.fi sivula :D ja taas mua vaan naurattaa

Alkuperäinen kirjoittaja minääää;23516065:
jaa-a, sano sä jos tiedät :) mä en ainakaa ymmärrä yhtään ku toiset sanoo et näkyy suoraan ja toiset laskee jollain paskalaskureil ja kolmannet näkee ne suoraan varmaan avaamatta koko vero.fi sivula :D ja taas mua vaan naurattaa

Ei ne tuu sinne näkyviin. Kuka ihme tämänki alotti????

Voit siellä tarkistaa, onko veroehdotuksen tiedot oikein ja korjata niitä tarvittaessa, mutta se ei laske saatko palautusta/mätkyjä. Jos ei jaksa odottaa syksyistä lopullista päätöstä voi tiedot syöttää sinne laskuriin. Tietenkin, jos muutoksia ei tule, niin lopputuleman saa tietää lähipäivinä saapuvasta veroehdotuksesta.