vieras
Jos saan liiton työttömyyskassasta päivärahaa ja Kelalta kotihoidontukea, niin meneekö kotihoidontuki lisäveroprosentilla? JOs, niin Voiko sitä mitenkään pienentää?
Joo eli voit laskettaa verotoimistossa erikseen verokortit noille.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo, liiton rahasta vähennetään kotihoidontuki. Täälläpäin vain neuvotaan et sitä on haettava kun lapset kerran on kotihoidossa...Ja aattelin kysäistä tuosta verojutusta, kun lisäveroprosentti on kuitenki melko korkea et voisko sitä mitenkää pienentää...
No tietenkin menee!Alkuperäinen kirjoittaja höh:kodinhoidontuesta ei mee veroa
Miten niin ei voi pakottaa hakemaan kht:a? Mulle ainakin liitosta soittivat oikein erikseen ja kysyivät aionhan hakea sitä..Ja Kela myös lähetti hakemuslapun postissa...Millä perusteella siitä voi kieltäytyä jos lapset on kotihoidossa kerran?Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Joo eli voit laskettaa verotoimistossa erikseen verokortit noille.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo, liiton rahasta vähennetään kotihoidontuki. Täälläpäin vain neuvotaan et sitä on haettava kun lapset kerran on kotihoidossa...Ja aattelin kysäistä tuosta verojutusta, kun lisäveroprosentti on kuitenki melko korkea et voisko sitä mitenkää pienentää...
mut eihän ne voi pakottaa hakeen kotihoidontukee.
Vähintään 20% menee veroa Kelan tuista aina...Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:entäs jos ei saa muuta ku kotihoidontuen niin meneekö sillon veroa se 20% niinku vanhempainrahastakin vai miten?
Paitsi jos hakee erikseen verokortin sosiaalietuuksille. Ja vanhempainpäivärahassa sama juttu, kyllä mulla siitä menee 35% veroaAlkuperäinen kirjoittaja vm:Vähintään 20% menee veroa Kelan tuista aina...Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:entäs jos ei saa muuta ku kotihoidontuen niin meneekö sillon veroa se 20% niinku vanhempainrahastakin vai miten?
Kyllä kaikille lasketaan henkilökohtainen veroprosentti, nimittäin vähennyksetkin vaikuttavat asiaan. Vaikkapa lainan korot.Alkuperäinen kirjoittaja vm:Vähintään 20% menee veroa Kelan tuista aina...Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:entäs jos ei saa muuta ku kotihoidontuen niin meneekö sillon veroa se 20% niinku vanhempainrahastakin vai miten?
Mulla niin pient tulot niin se 20% menee, mutta säikähdin tossa että menee lisäprosentin mukaan.. mut ei kai se mee ku samaan aikaan en saa muuta..Alkuperäinen kirjoittaja miekku:Paitsi jos hakee erikseen verokortin sosiaalietuuksille. Ja vanhempainpäivärahassa sama juttu, kyllä mulla siitä menee 35% veroaAlkuperäinen kirjoittaja vm:Vähintään 20% menee veroa Kelan tuista aina...Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:entäs jos ei saa muuta ku kotihoidontuen niin meneekö sillon veroa se 20% niinku vanhempainrahastakin vai miten?