Verkkopankin avainlukulista ei toimi, voi prkl!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riesa!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

riesa!

Vieras
Mun pitäis siirtää miehen tililtä omalleni rahaa, vaan sen verkkopankin lukulista ei toimi :( Kokeilin kaikkia avainluvut ja yksikään ei pelitä. Tunnusluku on kyllä oikein.
Kökkö! En pääse kauppaan täältä kun oma tili on melko tyhjillään ja mies kaukana töissä. Ja pankista ne ei voi mulle sanoa missä mättää kun miehen pitäisi itse soittaa sinne ja ne kysyy siltä avainlukulistasta jonkun numeron ja se sen lukulista on siis täällä.
Helkkarin helkkari :(
Niin ja siis mies itse sanoi että käy siirtämässä, että ei tarvii takertua siihen :D

Sait näppärästi lukittua verkkopankin sössäämällä riittävän monta väärää avainlukua. Ei kun mies pankkiin lähimpänä arkipäivänä. Tai: skannaat avainlukulistan ja lähetät ukolles sähköpostilla.

Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25012841:
Sait näppärästi lukittua verkkopankin sössäämällä riittävän monta väärää avainlukua. Ei kun mies pankkiin lähimpänä arkipäivänä. Tai: skannaat avainlukulistan ja lähetät ukolles sähköpostilla.

Mä joskus sössin oman listani kanssa niin se aspa sanoi että noi listat ei lukkiudu. Että kun vaan löytää sen oikean luvun (olin silloin unohtanut viivata ne yli) niin pääsee verkkopankkiin. Nordeasta siis kyse. Eikä se ees ilmoittanu et olisi mennyt lukkoon.
Ei voi skannata tota listaa kun mies on umpimetässä töissä ja tulee sieltä vasta huomenna :/

Kyllä se Nordean lista lukkiutuu. Muutaman ekan väärän yrityksen ajan ohjelma kertoo monesko se oikea luku olisi ja sitten jos vieläkin sössii, menee verkkopankki sen tunnuksen osalta kiinni vuorokaudeksi, muistaakseni.

Mä joskus sössin oman listani kanssa niin se aspa sanoi että noi listat ei lukkiudu. Että kun vaan löytää sen oikean luvun (olin silloin unohtanut viivata ne yli) niin pääsee verkkopankkiin. Nordeasta siis kyse. Eikä se ees ilmoittanu et olisi mennyt lukkoon.
Ei voi skannata tota listaa kun mies on umpimetässä töissä ja tulee sieltä vasta huomenna :/
Minulla oli aikanaan tili Nordeassa ja kolmesta väärästä meni kyllä iloisesti verkkopankki lukkoon ja vaati avauttamisen, taisin puhelimitse sen hoitaa.

Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25012862:
Minulla oli aikanaan tili Nordeassa ja kolmesta väärästä meni kyllä iloisesti verkkopankki lukkoon ja vaati avauttamisen, taisin puhelimitse sen hoitaa.
Minäkin olen kerran tehnyt tuon itselukinnan ja soitin ja olen muistavinani, että vuorokaudessa se aukeaa uudelleen. En kyllä muista kertooko ohjelma sitten taas, että no aloita nyt tästä hyvä ihminen, ettei mene koko päivää tässä.

Yhteistyössä