Verkkokaupasta ostettu paita lähti väärälle henkilölle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Coffee Break
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Coffee Break

Aktiivinen jäsen
04.04.2006
8 006
8
38
Helsinki
Tulipahan sitten tämäkin koettua. Mun ostama paita postitettiin (vahingossa) jollekin toiselle. Nyt odotellaan kun tämä paidan saaja postittaa sen takaisin liikkeeseen josta paita postitetaan mulle.

Jos paita olisi mennyt jollekin epärehelliselle niin millä mä olisin todistellut että paita ei ole mulle tullut? Onko nettikaupoilla kuitenkin jokin seuranta käytössään?

Mulle ei tullut vielä tänäänkään tätä paitaa. Oliskohan jonkun näköinen hyvitys paikallaan kaupan puolelta?

Jos se on ihan oikea kauppa eikä yksityinen niin kyllä kaupan pitää hyvittää ainakin maksamasi summa takaisin jos et paitaa saa. Tosin odottele parisen viikkoa. Anna kaupalle aikaa korvata virheensä ja senhän jo lakikin sallii. Turha hötkyily siis pois vaikka harmittaahan se jos joutuu hieman odottelemaan kauemmin.

Firman toimitusehdoissa mainitaan toimitusaika. Jos se alkaa mennä yli, niin sitten voit alkaa kovistella. Mutta tuskin korvauksia ihan heti tulee. Paitsi jos haluavat säilyttää maineensa

On niillä näemmä samaa paitaa myynnissä siinä koossa jossa sen ostin. Luulisi että olisivat laittaneet toisen paidan tulemaan mulle. Paita on ostettu viime perjantaina. Se on Keltaisesta Ketusta.

Vasta viikko tilaamisesta. Mistä tiesit et se lähetetty väärään osotteeseen, ilmoittiko he sen sinulle? Odottele pari viikkoa ja jos ei paitaa kuulu, pyydät rahat takaisin. Korvauksia ei enempää voi edes vaatia kun rahojen palautus.. Mielipahaa ei korvata.

Vasta viikko tilaamisesta. Mistä tiesit et se lähetetty väärään osotteeseen, ilmoittiko he sen sinulle? Odottele pari viikkoa ja jos ei paitaa kuulu, pyydät rahat takaisin. Korvauksia ei enempää voi edes vaatia kun rahojen palautus.. Mielipahaa ei korvata.

Laittoivat sähköpostia pahoittelujen kera että mun tilaus on jostain ihmeen syystä lähtenyt jollekin toiselle joka oli paidan saatuaan ollut yhteyksissä myyjään.

Laittoivat sähköpostia pahoittelujen kera että mun tilaus on jostain ihmeen syystä lähtenyt jollekin toiselle joka oli paidan saatuaan ollut yhteyksissä myyjään.

No nyt vaan odottelet ainakin ensi viikon. Jos ei paitaa kuulu ensi viikon aikana olet oikeutettu rahojen palautukseen jos näin haluat. Mielipahaa ja viivästymistä ei verkkokaupoissa eikä usein muuallakaan korvata kun aniharvoin. Lycka till että saat sen paitas :)

Yhteistyössä