O
onneton olivia
Vieras
Minulta leikattiin kummastakin rinnasta fibroadenoomat muutama vuosi sitten. Säännöllisesti olen käynyt mammossa ja kaikki ovat olleet ok. Keväällä olin hierojalla ja se paperi, joka siihen hoitopöydälle laitettiin, tuntui tosi karhealta. Kun siinä makoilin, tunsin kuinka toista nänniäni kirvelsi ja niinhän siinä kävi, että muutama veritippa oli tullut siihen paperille.
Kävin kaiken varalta mammossa taas ja kaikki ok. Mutta nyt olen huomannut, että joskus on sellainen piste ollut liiveissä ja esim. nukkuessa jos minulla ei ole liivejä eli pehmeät liivit jotenkin nukkuessa siis auttavat.
Se on sellaine pieni veritippa, joka tulee samasta kohdasta. Rinta ei ole kipeä eikä kyhmyä ole.
Onko jollain kokemusta vastaavasta?
Kävin kaiken varalta mammossa taas ja kaikki ok. Mutta nyt olen huomannut, että joskus on sellainen piste ollut liiveissä ja esim. nukkuessa jos minulla ei ole liivejä eli pehmeät liivit jotenkin nukkuessa siis auttavat.
Se on sellaine pieni veritippa, joka tulee samasta kohdasta. Rinta ei ole kipeä eikä kyhmyä ole.
Onko jollain kokemusta vastaavasta?