veritesti negatiivinen ja virtsatesti haamu

en tiiä mistä johtuu mutta itsellä mennyt täysin luotto apteekista saataviin testeihin :/
Kuukautiset olleet viimeksi elokuussa ja olen saanut 4 kertaa plussan testiin ja veritesti kuiteskin nega!

Niin masentunut olen kun ei tule menkkoja...ois parempi et tulisivat niin sais alkaa yrittää mutta tämä tälläinen on kamalaa kun ajttelen että en kuitenkaan voi raskautua kun ei noita menkkojakaan oo. Lääkäri käski odotella tämän kuun loppuun ja konsultoi sitten naistentautien lääkäriä :'(

Tietojeni mukaan veritesti arvioidaan negatiiviseksi alle 25 yksikön arvoilla. Herkät virtsatestit sen sijaan voivat näyttää plussaa jo alle 10 yksikön arvoilla! Eli vaikka testin herkkkydeksi sanottaisiin 20 tai 25, niin se tarkoittaa, että silloin vähintään näyttää plussaa, mutta moni näyttää plussaa jo paljon pienemmilläkin arvoilla.

Itselläni esim. testissä herkkyys oli 25, ja sain haamun, vaikka verikokeessa oli arvo 42 vasta seuraavana päivänä, eli edellisenä päivänä virtsatestin aikoihin oli veressäni ollut tod. näk. alle 20 yksikköä hcg-hormonia!

Miigu123: kyllä noi testit, joilla on herkkyys 10, voivat näytää plussaa ihan mitättömilläkin arvoilla. Apteekissa mulle sanottiin kerran suoraan, että älä osta sitä herkkää testiä, kun ne näyttää plussaa liian pienillä arvoilla
:hug: Ensi kiertoon uutta plussaonnea +++++ :whistle:

Yhteistyössä