veristä vuotoa alkuraskaudessa!! onko muilla ollut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miisuliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miisuliisa

Jäsen
29.03.2010
199
0
16
minulla lauantai iltana alkoi tulla kirkasta verta. ihan samanlaista kun nenästä tulisi..pari hyytymääkin jossainvaiheessa tuli ulos. nyt vuoto jatkunut todellla todella niukkana mutta tulee kuitenkin. siteeseen ei tule kun tippa pari jos sitäkään mutta wc käynneillä pyyhkiessä huomaa aina punaista paperissa. välillä tummempaa ja välillä kirkkaampaa. tätäkään ei kun muutamia tippoja tule. hcg on noussut normaali raskauden tapaan la 323 ja tänään 578
nyt menossa laskureiden mukan rv 4+2 eli silloin kun vuoto alkoi lauantaina olisi menkkojen pitänyt alkaa perjantaina!
ke pääsen onneksi uuteen ultraan ja verikokeisiin mutta tuntuu niin tuskaiselta odotella epätietoisuudessa :ashamed:

Mulla oli sama tilanne n.rv6. Yhtäkkiä alkoi tulla kirkasta verta ja PALJON! Housut läpi asti veressä. Olin ensin ihan varma että kesken meni ja pienet itkutkin tirautin, mutta pääsin jo samana päivänä ultraan tarkistamaan asian, kaikki oli hyvin :) Nyt täällä meillä kohta 7kk tytteli :) Ja niin, multa tuli toisenkin kerran verta, ehkä joku rv 9, mut sillon en enää pelästyny.

montako päivää sinulla tuli tuota vuotoa? minulla nyt 2vrk tullut. silloin la kun sitä verta alkoi tulemaan niin silloinkaan ei siteeseen asti paljoa tullut joten vuoto ait ollut aika niukkaa kokoajan. silloin lauanataina kun lääkäri ultrasi sanoi että tulee tummaa verta ja tod näk keskenmeno tai alkuraskauden normaalia verenvuotoa.

Minulla vuotoa oli viikot 5-8 tässä kolmannessa raskaudessani, ja pelotti ja pelkäsin että kesken menee.
Kävin ultrassa pariin otteeseen ja kuitenkin nyt olen viikolla 19 ja viimeiset veret ja tuhrut tuli silloin viikolla 8.
Sanoivat aina sairaalassa, että jollei ole kipuja ja jollei se ole runsasta, siitä ei kannata niin kovasti huolestua, on kuulemma melko yleistä.

Yhteistyössä