P
pakko saada tietää!
Vieras
jos äidin veriryhmä on o ja isän a, niin voiko lapselle tulla veriryhmäksi b, koska äidin veljellä on veriryhmä b?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras :Jos näin on käynyt, niin äiti on käynyt vieraissa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras :Jos näin on käynyt, niin äiti on käynyt vieraissa.![]()
niinpä.. mutta kun tämä äiti väittää kiven kovaa että isä on se jolla on a veriryhmä, lisäksi tämä isä on kuollut niin isyyttä ei kait voi varmistaa millään?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras :Jos näin on käynyt, niin äiti on käynyt vieraissa.![]()
niinpä.. mutta kun tämä äiti väittää kiven kovaa että isä on se jolla on a veriryhmä, lisäksi tämä isä on kuollut niin isyyttä ei kait voi varmistaa millään?
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras :Jos näin on käynyt, niin äiti on käynyt vieraissa.![]()
No onko sillä jotain merkitystä sulle mitä äiti väittää?
Alkuperäinen kirjoittaja mutta:jos on toisella a ja toisella b niin voi tulla o
Alkuperäinen kirjoittaja +:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras :Jos näin on käynyt, niin äiti on käynyt vieraissa.![]()
Mistä se voi tietää ihan satavarmasti. mä luulin aina että mulla on a ja sitten kun raskaus aikana otettiin, niin olikin o...
Mutta onko tolla isällä esim luuydin siirtoa tehty, siinä voi muuttua veriryhmä...
Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:Alkuperäinen kirjoittaja +:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras :Jos näin on käynyt, niin äiti on käynyt vieraissa.![]()
Mistä se voi tietää ihan satavarmasti. mä luulin aina että mulla on a ja sitten kun raskaus aikana otettiin, niin olikin o...
Mutta onko tolla isällä esim luuydin siirtoa tehty, siinä voi muuttua veriryhmä...
Veikkaan että luuydinsiirtoja ei tehty vielä 50v sitten, minkä ikäinen oletan ap:n äidin about olevan![]()
Mut Asta ja Osta ei millään voi tulla Btä. Eli ap:n äiti on oikeassa, tai sitten väitytyn isän veriyhmä ei ole ollukaan O. Geeni testejä voi tehdä lähisukulaisista, mut sit pitäis olla vielä tämän väitetyn isän esim. sisaruksia elossa :/