VERIRYHMÄ B-

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anu84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

anu84

Tunnettu jäsen
24.10.2007
1 793
33
48
Hei! Haluaisin kysyä teiltä viisaammilta.. Sain keskenmenon tuossa kolmevuotta sitten viikolla 14+3. Veriryhmäni siis on B-, aloin tuottamaan sikiölle vastamyrkkyä, ja kukaan ei raskauteni alussa veriryhmästäni puhunut mitään! Keskenmenon jälkeen minulle annettiin pistos joka on voimassa seuraavan raskauden loppuun tai keskenmenoon, ja nyt on vauva suunnitteilla, ja haluaisin teiltä kysyä että voinko luottaa siihen että annettu pistos on voimassa, neuvolasta kyllä sanottiin että PITÄISI olla, mutta ei kyllä varmaksi sanonut! En halua kokea samaa tuskaa mielelläni enään uudestaan!

En tiedä olenko sen viisaampi, mutta itse olen siis rh -. Sain keskenmenon 8/2006, jolloin kanssa pistettiin tuo samainen pistos, jonka nimeä en kanssa muista. Nyt olen rv 15 ja kyllä ainakin neuvolassa ovat väittäneet, että edellinen pistos on tehokas eli en ole kyllä mitään uuttakaan saanut. Meillä meni tasan vuosi uuden raskauden alkuun, joten vähän lyhyempi aika.

Tsemppiä yritykseen!

Joo soitin tuossa viellä toiseenkin paikkaan ja kyllä nekin sanoivat että pistoksesta tehoa pitäisi viellä löytyä! Jotenkin vain pelottaa ajatus jos ei se tehoakkaan enään! En tiedä.. taidan olla vain niin säikky! :/

Joo soitin tuossa viellä toiseenkin paikkaan ja kyllä nekin sanoivat että pistoksesta tehoa pitäisi viellä löytyä! Jotenkin vain pelottaa ajatus jos ei se tehoakkaan enään! En tiedä.. taidan olla vain niin säikky! :/

Minä olen myöskin rh-. Esikoinen syntyi 11,5 vuotta sitten jolloin sain vasta-ainepiikin (esikko oli rh+). Nyt menossa toinen raskaus, la ensi kuussa, eikä ole ollut ongelmia vasta-aineista. Voihan toki olla että tulokas on myöskin rh-, mutta paljon todennäköisemmin vauva on rh+, koska mies on rh+.
Uskoisin että sullakin pistos vielä vaikuttaa.

Yhteistyössä