Verinen viiru 2 päivää ennen menkkoja?

Nyt tulee limaista juttua. Mula yleensä alkanut päivälleen kunnon vuodolla. Tai sitte sellaisella tuhrulla. Nyt on menkkoihin vielä pari päivää ja tuli paperiin pyyhittässä limaklöntti jossa oli vaaleanpunainen verinen viiru. Lämmötkin ovat oviksen jälkeen olleet 37 puolella. Ja n. viikko oviksesta tuntui jännät vihlonnat tuolla alavatsassa, tiedä olivatko kiinnittymiskipuja, mutta tiistaina tosiaan nuo vihlaisut olivat. Oen jo 42 kuumeilija ja en muista kun edellisistä raskauksista aikaa, että oliko heistä samanlaista. Mutta voisiko tuo olla mahdollinen merkki jostain tulevasta onnellisesta tapahtumasta.
 
Toivotaan tosiaan. Ja tuosta viiltävästä kivusta vielä, että se kipu lähti iha tuolta "alakerrasta" ylöspäin. Pari kertaa oikein tuli sellainen aaltomainen viiltely. Ja se oli tosi voimakas kipu että iha kaksinkerroin menin.

Ja naama punoittaa ja hiki on kova. Väsymys myös omaa luokkaansa. Mutta en uskalla vielä testata ku tiistaihin asti pitää jännätä. Ja näkyisikö testissä vielä edes kun vasta kierrospäivä 26/28. Mutta jännittää ja vessassa tulee käytyä tosi usein tarkistamassa tilannetta. Ihan höpsöksi tässä tulee.
 
Kyllä se täti sitten porhalsi eilen kylään. Olin jo niin varma tuosta raskautumisesta. Itse epäilen että syömäni primolut-kuuri vaikutti tyhjennysvuodon tavoin, tiedä sitten. Mutta sen opin ettei primolutkuurin aikana kannata yrittää raskautta, koska tuleehan se tyhjennysvuoto, vaikka alkio olisi kiinnittynytkin, luulisin. Koska niin varma olin tuosta kiinnittymisestä just noiden viiltävien terävien kipujen vuoksi. Mutta näin.
 

Yhteistyössä