verinen limatulppa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ja seksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

ja seksi

Vieras
Onko teitä muita, joilla limatulppa on ollut verinen ja tosiaan ihan tulppa? Itselläni se tuli eilen aamulla, viikkoja lähes 40 ja on jo jonkin aikaa kipeästi supistellut. Tulppa oli n. 2cm pitkä ja 1cm paksu ja tumman ruskea. Sitä ennen tuli muutama tippa tummaa verta ja vähän tummaa limaa. Nyt sitä tummaa veristä limaa on tullut tänäänkin vähän pikkuhousunsuojaan. Ilmeisesti ihan normaalia? Olen ymmärtänyt, että jos tulee ihan kirkasta verta, niin sitten vaarallista.

Tietääkö kukaan, saako limatulpan jälkeen harrastaa seksiä? Se aiheuttaisi hyviä supisteluja, ja eilen ei sitten uskallettu, eikä tänään ole paljoa supistanutkaan. Silloinhan seksiä pitää välttää, jos on verenvuotoa, mutta kun tämä on sitä limatulpaa ilmeisesti, niin haittaakohan se? Missään ei ole asiasta tietoa. Huomenna on neuvola, enkä viitsisi tänään sinne soitella, enkä tiedä, kehtaanko tuota seksiasiaa edes kysyä, kun terkka on vähän jännä.

Mulla tuli koko viime viikon (sillon rv37) tummanruskeaa limaa, ja sit perjantaina limatulppa. Ollaan harrasteltu seksiä, nimenomaan siks että ainakin mulla se selkeästi lisää supisteluja ja toivottavasti tää lähtis käyntiin ja pian...

Jos vuoto on kirkasta verta niin sit kandee mennä polille ja unohtaa se seksi.. Näin maalaisjärjellä ajateltuna:) Odotteluja!

ja jos siihen ei oo mahdollisuutta, syystä tai toisesta, toinen itselleni tehonnut supistusten vahvistaja oli rappujen kävely. Sitä harrastin sairaalassa, kun ei pystynyt seksiin ;)

Yhteistyössä