Veri vettä sakeampaako?

Lyön vessan oven kiinni. Luojan kiitos siellä ei ole muita. Kiukun kyyneleet ovat vähällä ottaa vallan minussa. Miksi sinun pitikin tulla tänne? Olkoon sitten kuinka ystävieni suuri päivä, johon myös sinä kuulut, niin miksi helvetissä et voinut vain pysytellä siellä hevetin Lontoossa! Vihaan sinua! Vihaan sinua! Hoen mielessäni ja potkaisen liian lujaa seinää. Se saa minun vaikeroimaan kivusta.
”Kiki?” oveen koputetaan. ”Oletko siellä? Onko kaikki kunnossa?”
Tunnistan äänen Leksan ääneksi ja nyreissäni suostun avaamaan oven. Leksa astuu sisälle huolestuneen oloisena ja kulmat kurtussa.
”Sanoiko Tatu jotain?” hän kysyi astellessaan vierelleni.
”Ei, mutta jo sen pelkkä läsnä olo saa minut vittuuntumaan”, murahdin ja nojasin lavuaariin.
”Ja päätit sitten lukittautua vessaan?” Leksa katsoi minua jo nauraen. ”Tosi kypsää. Eikö me ohitettu tuo vaihe jo?”
Potkaisen häntä nilkkaan: ”Älä vittuile. Ei tää ole muutenkaan helppoa. Mihin sä sitä paitsi Mian jätit?”
”Mia pärjää hetken aikaa yksinkin. Nyt haluan huolehtia pikkusiskostani”, Leksa sanoo ja pörröttää päätäni.
”Hah!”, naurahdan. ”Mistä lähtien isoveljet ovat harrastaneet seksiä pikkusiskojensa kanssa”.
Leksa näytti loukatulta: ”Luulisi sinun tietävän, ettei veri aina ole vettä sakeampaa”.
”Puhutaanko nyt Porvoon joesta?”
”Vaikka siitä”.
Ennen kuin ehdin edes tajuamaan Leksa oli painanut vaativana huulensa huulilleni. Mieleni teki kiljua, työntää hänet pois ja läimäistä. Vaikka meillä olikin ollut seksiä, paljon seksiä. Kiimaista, estotonta ja rajua seksiä, mikä sai jalkani tutisemaan entisestään. Olimme silti aina kunnioittaneet toistemme suhteita, enkä ollut koskenut pikkurillillänikään Leksaan, kun hän seurusteli Mian kanssa. Enkä luoja sentään aikonut tehdä niin nytkään.
Sain käännettyäni kasvoni pois Leksan huulten ulottuvilta: ”Ei nyt Leksa. Ajattele Miaa”.
”Sanoinhan, että hän pärjää”, Leksa sanoi katsoen minua kiihkon tummentamin silmin. ”Huolehdin nyt pikkusiskostani”.
Leksa painoi minut tiiviimmin kiinni pesualtaaseen. Olisi voinut jo kuvitella, että allas painaisi takamukseeni mustelman. Miehen kädet olivat tiiviisti lanteillani, jolloin en päässyt karkuun mistään suunnasta ja hänen huulensa seikkailivat kaulallani. Henkäisin teräviä henkäyksiä sisään päin aina kun tunsin hampaat herkällä kaulani iholla. Leksa puri minua niin kovaa, että olisi voinut kuvitella hampaiden uppoutuvan kaulan hennon ihon läpi. Se sai polveni veteliksi. Minussa oli aina ollut hieman masokistin vikaa. Rakastin seksiä ja kipua yhdessä ja varsinkin kaulaan pureminen saa minut melkein heti tulemaan.
Leksa tiesi tarkalleen, mistä vivuista vetää. Hänen kätensä hakeutuivat mekkoni helman alle ja peukalo painui vakoani vasten, jolloin alushousunu kastuivat lävitse. Tunsin kuinka Leksa hymyilee kaulaani vasten, ennen kuin upottaa hampaansa uudestaan lihaani. Toisella kädellä hän avaa taidokkaasti pukuni vetoketjun. Minä en voinut muuta kuin puristaa epäitoivoisesti pesualtaan reunaa ja toivoa, että jalkani kantavat.
Leksa kiskoo puvun yläosan alas vyötäisille, jotta saattoi kaivautua kädellään ja hampaillaan rintaliivieni alle nännieni kimppuun. Samalla hän silittelee, voimakkain vedoin jalkoväliäni peukalollaan. Hampaat nännilläni saa minut melkein parkaisemaan, mutta puren huulta, ettemme jäisi kiinni. Tämä saa aikaan sen, että kurkustani pääsee ainoastaan tukahtunut voihkaisu. En voi muuta kuin upottaa sormeni hänen hiuksiinsa ja painaa hänen päätään tiukemmin rintaani vasten.
Silloin hänen taitavat sormensa löytävät tiensä alushousujeni alle, ensin sisääni ja sitten klitorikselle.
Voisin huutaa. Kaikki tuntui niin hyvältä.
Sitten, juuri kun olen valmis laukeamaan, hän kääntää minut pesuallasta vasten, takapuoli häntä vasten. Saatan tuntea kivikovan peniksen hänen puvun housujensa läpi. Tunnen, miten Leksa avaa housunsa ja päästää näin sen vapaaksi. Hän vetää takapuoltani itseään vasten, jolloin joudun nojaamaan pesualtaaseen. Alushousujeni kangasta siirretään pois tieltä ja tunnen kuinka hän survaisee koko melan sinääni kerralla.
Ehdin juuri ja juuri tukahduttaa huutoni. Olen epätoivon partaalla. En tiedä enään, kuinka kauan pystyn tätä kestämään. Leksa tunkeutuu minuun aina koko mitalla, rajusti, tyrkkien minua koko ajan lähemmäs suurta nautintoani.
Laukean niin kuin ilotulitus raketti. Tuntuu, että koko ruumiini räjähtelee orgasimini voimasta. Leksa painoi kätensä suulleni juuri ennen, ettei huutoni kuulu, samalla kun tyrkkii itseään yhä tiheämmässä tahdissa sisääni.
Leksakin tulee.
”Nähdään kohta”, hän sanoo lähtiessään vessasta.
Minä jään nojaamaan huohottaen pesualtaaseen, mekko vain puoliksi päälläni ja sperma vana reittäni pitkin valuen.
Miksi hänen piti taas tehdä tämä?
 

Yhteistyössä