Verhot , verhot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Mie kun tänään pestä hujautin nuo olohuoneen ikkunat.... Ja nyt sitten loppu asunnon ikkunat odottaa kesälomaa, jolloin pesen ne. Niin .. nuo verhot. Mie olen toivoton niiden kanssa :ashamed: Ikkunassa on tasan ne mitkä on muuton jälkeen löytynny. Paitsi keittiössä, mihin mun kälyni hommasi verhot :D

Onko muita joita ei voisi vähempää kiinnostaa verhot?
Muuten kuin että ovat siistit ja edes suunnilleen sopivat kyseiseen huoneesee..

Myö tehtiin kälyn kanssa hyvä diili... Se hommaa mulle verhot ja mä teen niitten ruokalistan :xmas: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja ronttonen:
Jostain syystä meillä sisustukseen ei taida nuo verhot kuulua, muuten kuin nooh, kunhan jotain roikkuu :laugh:

tsoh tsoh :D verhot pitää valita huolella, ja joka huoneeseen tulee olla se 3-4 verhoparia varattuna :whistle:

joojoo, mä tuon ne keittiönverhot ..ööö...huomenna?

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Jostain syystä meillä sisustukseen ei taida nuo verhot kuulua, muuten kuin nooh, kunhan jotain roikkuu :laugh:

tsoh tsoh :D verhot pitää valita huolella, ja joka huoneeseen tulee olla se 3-4 verhoparia varattuna :whistle:

Ei niillä ole kiirettä :D Nuo käy vielä ihan hyvin, kun en ole edes ikkunaa pessyt vielä. Katellaan perjantai/lauantai sitten :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

Ei niillä ole kiirettä :D Nuo käy vielä ihan hyvin, kun en ole edes ikkunaa pessyt vielä. Katellaan perjantai/lauantai sitten :D

oukei. käviskö vaal.beiget?

Ei niillä ole kiirettä :D Nuo käy vielä ihan hyvin, kun en ole edes ikkunaa pessyt vielä. Katellaan perjantai/lauantai sitten :D [/quote]

oukei. käviskö vaal.beiget?[/quote]

Jotain väriä jookos =) Jos saa pyytää.... :ashamed:

Yhteistyössä