Verhokiskot vai tangot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ilona"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Ilona"

Vieras
Siinäpä se kysymys jo olikin. Kummat on kätevämmät, entäs kauniimmat mielestäsi (siis tuskin kiskot kenenkään mielestä kauniit on, mutta se kokonaisuus)? Itseä on rassannut, kun kiskoihin aina niin vaikea löytää kunnolla toimivia liukuja, tuntuu että aina ne tökkii. Vetääköhän lapset helpommin sellaiset tangot alas jos leikkii verhoilla?

Ollaan siis muuttamassa upouuteen asuntoon, jossa ei ole vielä kumpiakaan, niin pitäisi jommatkummat hankkia.

Mä liputan tankojen puolesta. Me kun muutettiin uuteen kotiin, revittiin remontin yhteydessä kaikki vanhat verholaudat ja kiskot pois, ja ostettiin tilalle verhotangot. On mun mielestä paljon kauniimmat, eikä toi muksukaan oo saanu niitä alas vedettyä. Tosin meillä ei saakaan verhoilla leikkiä eikä niissä roikkua.

Kiitos vastauksesta! Ei meilläkään taatusti leikitä silloin, kun minä oon näkemässä, mutta kun muksut on 3 ja 1,5 v, niin en voi vannoa mitä tapahtuu kun poistun huoneesta. :D

Mutta jos on tangot, niin sitten ei kuulu olla niitä lautojakaan, niinkö? En oo koskaan ajatellut asiaa, onkohan siellä asunnossa ne laudat, hmm...

Kauniimmat tangot. Mutta ehkä kätevimmät on kiskot, jos verhoja vedetään paljon kiinni auki. Mulla ollut molemmat ja ottaisin tangot, vaikka ne joskus tippuikin alas :D Mutta voipi olla, että niiden laittajassa vika.

[QUOTE="Ilona";23809069]Kiitos vastauksesta! Ei meilläkään taatusti leikitä silloin, kun minä oon näkemässä, mutta kun muksut on 3 ja 1,5 v, niin en voi vannoa mitä tapahtuu kun poistun huoneesta. :D

Mutta jos on tangot, niin sitten ei kuulu olla niitä lautojakaan, niinkö? En oo koskaan ajatellut asiaa, onkohan siellä asunnossa ne laudat, hmm...[/QUOTE]

No ei mun mielestä kuulu olla lautoja. Et ne kaiketi joutuis ottaa alas.

Valokuvat paljasti, ettei siellä tosiaan ole verholautoja. Joten tässä vaiheessa siis itse asiassa tangot on ainoa vaihtoehto? Jos ei aio verholautoja alkaa laittamaan, ja me ei aiota. Eli noi kiskot kiinnitetään aina siihen koteloon, ei suoraan kattoon, eikös niin?

Yhteistyössä